خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۳۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته

کد خبر : ۱۶۱۱۴۶

«از این اعتبار ۷۹۴ میلیارد ریال به شهرداری کلانشهر‌ها و هزار میلیارد و ۳۴۵میلیون ریال به سایر شهرداری‌ها پرداخت شده است.»

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص سه هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دیگر از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ طی روزهای اخیر به حساب شهرداری‌ها، شهرداری کلانشهر‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد امامی امین با بیان مطلب فوق گفت: از اعتبار فوق، دو هزار میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات موضوع بند(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: از این اعتبار ۷۹۴ میلیارد ریال به شهرداری کلانشهر‌ها و هزار میلیارد و ۳۴۵میلیون ریال به سایر شهرداری‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۷۷۳ میلیارد ریال از این اعتبار در وجه استانداری‌ها واریز شده تا در اختیار دهیاری‌ها قرار گیرد.

امامی امین در ادامه گفت: ۳۸۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات موضوع بند(۳) ماده(۴۱) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲(هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) طی ابلاغ تخصیص معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر اساس پیگیری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در انتهای سال ۹۲ به حساب شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور واریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز