خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان:

زنان بر اساس نظر امام باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۰۲

«این فرموده امام خمینی(ره) حجت را بر ما تمام می‌کند و راهی است که زنان باید به دور از افراط و تفریط برای دستیابی به کرامت، عزت و شایستگی بپیماید.»

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان بر اساس نظر امام خمینی(ره) باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ که با حضور رئیس جمهور در سالن سران اجلاس برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: این فرموده امام خمینی(ره) حجت را بر ما تمام می‌کند و راهی است که زنان باید به دور از افراط و تفریط برای دستیابی به کرامت، عزت و شایستگی بپیماید.

وی افزود: باید برای زنان کرامت و عزت و شایستگی و بایستگی را قائل شویم تا آن‌ها نیز بتوانند به صحنه سیاسی و اقتصادی وارد کار شوند و فعالیت کنند.

مولاوردی با بیان اینکه میزان فاصله وضع موجود با آرمانهای انقلاب و اسناد بالادستی نظام زیاد است، بیان کرد: همزمان با آغاز کار دولت تدبیر و امید گروه زیادی از فعالان زن آمادگی و مشارکت خود را به معاونت زنان اعلام کرده‌اند که من این را فرصتی برای استفاده از توانایی‌های زنان در این دولت می‌دانم.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: زنان و جوانان با استقبال از شعار‌ها و وعده‌های دولت و با خلق حماسه سیاسی اعتماد خود را به این دولت نشان دادند تا آمادگی خود را برای خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی اعلام کنند و بگویند و آماده حرکت جهادی هستند.

مولاوردی افزود: زنان ایران اینک برای خلق حماسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مشارکت و همراهی با دولت آماده حرکت جهادی هستند.

به گفته معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بی‌اعتمادی به شایستگیهای زنان و جوانان، کفران نعمت است که هم خداوند و هم آیندگان از آن ناراضی خواهند بود.

مولاوردی خاطر نشان کرد: آمادگی همکاران و فعالان حوزه زن به اندازه‌ای بود که ما را مجبور به تشکیل کارگروه‌های تخصصی با هدف استفاده از توانایی زنان شایسته در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز