خبرگزاری کار ایران

جدیدترین اخبار پلیسی قم؛

از دستگیری قاچاقچیان در قم تا سرقت اینترنتی در پوشش کافی نت

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۹۴

فروشنده ۱۳۰۰۰۰ لیترسهمیه نفت کوره به صورت خارج از شبکه عرضه در قم دستگیر شد / زن و شوهری که بصورت اینترنتی از حساب دیگران سرقت می کردند، دستگیر شدند / با توقیف دو دستگاه کامیون ۱۵۹ راس احشام قاچاق کشف شد.

ایلنا: جدیدترین اخبار پلیس قم حکایت از دستگیری قاچاقچیان ۱۳۰۰۰۰ لیتر سهمیه نفت کوره به صورت خارج از شبکه عرضه و ۱۵۹ رأس احشام قاچاق و همچنین دستیگری زن و شوهری دارد که در پوشش کافی نت اقدام به سرقت اینترنتی می کردند، دارد.

فروش۱۳۰۰۰۰ لیتر سهمیه نفت کوره به صورت خارج از شبکه عرضه

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری فروشنده ۱۳۰۰۰۰ لیترسهمیه نفت کوره به صورت خارج از شبکه عرضه در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " مهدی قدمی " با اعلام خبر فوق گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای گشت مشترک با شرکت نفت، ‌اداره کل تعزیرات حکومتی، ‌سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و دبیرخانه کمیسیون قاچاق استان از چند واحدصنفی سهمیه بگیر عمده سرکشی و بازدید کردند.

وی ادامه داد: در بازدید از یک کوره آجرپزی در حاشیه جاده جعفریه مشخص شد این کوره غیر فعال است اما در ۱۰ روز آخر اسفند سال گذشته، مقدار ۱۳۰.۰۰۰ لیتر سهمیه نفت کوره در ۵ مرحله دریافت و به صورت خارج از شبکه عرضه و غیرمجاز به فروش رسانده شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: این کوره اجر پزی پلمپ و مالک کوره نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

سرقت اینترنتی در پوشش کافی نت

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری زن و شوهری خبر داد که بصورت اینترنتی از حساب دیگران سرقت می کردند.

سرهنگ " حسن محمد رضایی " در تشریح این خبر گفت: با دادخواهی فردی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی وی برداشت کرده است، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات پلیس مشخص شد که انتقال وجه از حساب شاکی از درگاه بانکهای مختلف صورت گرفته و تعدادی گوشی موبایل از یکی از استان های همجوار خریداری و توسط یک خانم جوان تحویل گرفته شده است.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم اصلی که صاحب یک کافی نت بوده است، در یکی از محلات شهر قم شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با نصب نرم افزار سرقت، اطلاعات افرادی که به کافی نت وی مراجعه می کردند در دسترس وی قرار می گرفت و پس از گذشت مدتی به طوری که به وی شک نکنند، حساب آن ها را خالی می کرده است.

سرهنگ محمد رضایی اظهار داشت: متهم در ادامه اعترافات خود اظهار داشته که پس از برداشت وجوه، با کارت ملی یکی از مشتریان که در کافی نت جا مانده بود، تعدادی سیم کارت و گوشی موبایل خریده است اما به علت اینکه فروشگاه مجهز به دوربین مدار بسته بوده، همسرش را برای تحویل گرفتن آن ها به فروشگاه فرستاده و او نیز با نام و آدرس جعلی آن ها را تحویل گرفته و خارج شده است.

کشف ۱۵۹ راس احشام قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف دو دستگاه کامیون ۱۵۹ راس احشام قاچاق کشف شد.

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی مشترک با پلیس راه جاده سلفچگان و پاسگاه انتظامی ۱۰ با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور جاده اراک به یک دستگاه کامیون مظنون و پس از توقیف آن، در بازرسی از داخل این کامیون ۷۰ راس گوسفند کشف شد.

وی افزود: کامیون توقیف شده از یکی از شهرهای غربی کشور به مقصد قم بارگیری کرده ولی هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی به همراه نداشته است.

سرهنگ قدمی ادامه داد: در طرح دیگری که در محور سلفچگان - ساوه اجرا شد، ‌یک کامیون دیگر توقیف و ۸۹ راس گوسفند از داخل این کامیون کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز دامپزشکی، دام های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز