خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

ضرورت همکاری تمام ادارات با دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۹۱

دو مراسم بصورت استانی در روزهای نهم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری و نیز روز یازدهم اردیبهشت ماه برابر با روز جهانی کارگر با شکوه خاصی برگزار می شود.

استاندار کردستان بر همکاری و مشارکت تمام ادارات و سازمان‌ها با دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها، مراسم گرامیداشت هفته کارگر امسال باشکوه‌تر از سالهای پیش برگزار شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گفت: مراسم روز کارگر امسال بایستی با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.
وی افزود: علاوه بر برنامه‌هایی که هر کدام از ادارات به‌صورت خاص به منظور تجلیل از کارگران زیر مجموعه خود برگزار می‌نمایند دو مراسم نیز بصورت استانی در روزهای نهم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری و نیز روز یازدهم اردیبهشت ماه برابر با روز جهانی کارگر با شکوه خاصی برگزار می‌شود تا از کارگران و تلاشگران عرصه خدمت و آبادانی به نحو شایسته و درخورشان و منزلت آنان تقدیر و تجلیل به عمل آید.
زاهدی همچنین با اشاره به مشکلاتی که به علت غیر فعال شدن پروژه‌های دولتی طی سالیان گذشته گریبانگیر برخی از واحدهای کارگری استان شده است، تصریح کرد: نتیجه این مشکلات، بیکاری همراه با تورم است که بایستی با برنامه ریزی و اختصاص زمان و بودجه موردنیاز به حل آن پرداخت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست با اشاره به تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توجه ویژه به جایگاه و منزلت کارگران اظهار داشت: مجموعه این اداره کل با بسیج تمام امکانات و تکیه بر بصیرت کارگران استان در راستای برگزاری باشکوه جشن‌های کارگری با هدف تقدیر و تجلیل از این قشر زحمتکش اهتمام خواهد ورزید.
مصطفی باغبانیان به ارائه گزارشی از شیوه نامه ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: اعزام کارگران استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب - نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه - غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء – دیدار کارگران استان با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان - دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر – دیدار با خانواده‌های کارگران نمونه و زنان سرپرست خانوار - برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران و گروه‌های کار نمونه از جمله برنامه‌های این ستاد برای گرامیداشت هفته کارگر امسال است.
در این نشست نمایندگانی از تشکلات کارگری و کارفرمایی و همچنین مدیران و روسای ادارات و سازمان‌های استان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز