خبرگزاری کار ایران

نعمتی نماینده معلولان ایران در سازمان ملل؛

نشست هیأت رئیسه کمیته ملى پارالمپیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۷۹

نشست عالى رتبه معلولین سازمان ملل متحد ۲۰ خرداد ماه جارى در محل سازمان ملل انجام می‌شود و از ایران خانم زهرا نعمتى در این اجلاس حضور خواهد داشت.

نشست هیأت رئیسه کمیته ملى پارالمپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صد و هجدهمین جلسه هیأت رئیسه کمیته پارالمپیک امروز یکشنبه با حضور محمود خسروى وفا رئیس، امیرماندگارفرد دبیرکل و اعضاى هیأت رئیسه و اجرایى در محل این کمیته برگزار شد.

زهرا نعمتى نماینده ایران در سازمان ملل

نشست امروز هیأت رئیسه کمیته با اعلام خبر شرکت زهرا نعمتى قهرمان ۲۸ ساله تیروکمان پارالمپیک و جهان در اجلاس سازمان ملل همراه بود.

خسروى وفا ضمن اعلام این خبر گفت: نشست عالى رتبه معلولین سازمان ملل متحد ۲۰ خرداد ماه جارى در محل سازمان ملل انجام می‌شود و از ایران خانم زهرا نعمتى در این اجلاس حضور خواهد داشت.

وی افزود: طى هماهنگى که با وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه انجام شده است، زهرا نعمتى به عنوان نماینده کشورمان در نشست عالى رتبه معلولین سازمان ملل متحد شرکت خواهد کرد.

تقدیر سازمان بهزیستى از قهرمانان پارالمپیک

در نشست صبح امروز کمیته ملى پارالمپیک ابتدا امیرماندگار فرد به ارائه گزارش از روند اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌هاى سال جارى پرداخت. وى ضمن مثبت ارزیابى کردن حضور زهرا نعمتى در اجلاس سازمان ملل از تلاش NPC در جهت شناساندن اهداف جنبش پارالمپیک در کشور تقدیر کرد.

خبر تقدیر از قهرمانان پارالمپیکى
همایون هاشمى رئیس سازمان بهزیستى و عضو هیأت اجرایى با اعلام این مطلب، از تخصیص هدایاى نقدى سازمان بهزیستى به قهرمانان خبر داد.

در جلسه امروز هیأت رئیسه علیرضا حسینی(دبیر ستاد بازی‌های پاراآسیایی) گزارشی از روند آماده‌سازى تیم‌هاى ملى جانبازان، معلولین و نابینایان براى حضور در دومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى اینچئون کره جنوبى ۲۰۱۴ و شرکت تیم وزنه بردارى ایران در مسابقات جهانى امارات ارائه کرد.

نشست امروز هیأت رئیسه با تصویب کمیسیون‌هاى جدید در کمیته ملى پارالمپیک همراه بود، تشکیل کمیسیون داوطلبین، تأسیس و فعالسازی کمیته زنان و برگزارى مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک از مهمترین مصوبات جلسه امروز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز