خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

در سال جدید باید با عزمی جدی بیش از پیش در فرهنگ‌سازی مصرف آب تلاش نمائیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۷۶

اولویت اصلی و سرلوحه اهداف این شرکت فرمایش گوهر بار مقام معظم رهبری است که در این خصوص آب گلستان نیز باید در راستای رهنمود ارزشمند رهبر معظم قدم نهاده و با عزمی جدی و توان مضاعف سهم مهمی را در این رابطه ایفا نمائیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان در جلسه‌ای که به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ که با حضور اعضاء هئیت مدیره، معاونین وکارکنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد عنوان کرد: در سال جدید با بهره گیری ازفرمایشات مقام معظم رهبری باید با عزمی جدی بیش از پیش در فرهنگ سازی مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب تلاش نمائیم.

به گزارش ایلنا از گرگان «ایرج حیدریان» ضمن تبریک سال نو و تشریح عملکرد شرکت آب منطقه‌ای گلستان در سال گذشته و نگاهی گذرا به برنامه‌های امسال افزود: سال گذشته با وجود مشکلات فراوان و تنگناهای اقتصاد موجود خوشبختانه سال بسیار خوبی برای این شرکت بود و توانستیم برابر برنامه به بخش مهمی از اهداف مورد نظر دست یابیم به طوری که در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها شاهد کسب رتبه و عناوین کشوری بودیم که از جمله می‌توان به رتبه بر‌تر مطالعات پایه منابع آب، رتبه بر‌تر بخش آمار و اطلاعات اشاره کرد.

وی افزود: همانگونه که مستحضرید سال جدید توسط رهبر فرزانه به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است بنابراین اولویت اصلی و سرلوحه اهداف این شرکت فرمایش گوهر بار مقام معظم رهبری است که در این خصوص آب گلستان نیز باید در راستای رهنمود ارزشمند رهبر معظم قدم نهاده و با عزمی جدی و توان مضاعف سهم مهمی را در این رابطه ایفا نمائیم.

حیدریان در ادامه سخنانش یکی از مشکلات سال گذشته را وضعیت تخصیص و کمبود اعتبارات دانست و گفت: البته توانستیم با اولویت بندی در بخش‌های مختلف وضعیت را تا حدی بهبود بخشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های افتتاح شده در سال گذشته گفت: افتتاح و آبگیری سد کبودوال به عنوان یکی از پروژه‌های طرح مهر ماندگار در خرداد ماه با حضور رئیس جمهور وقت و افتتاح مخزن دو هزار متر مکعبی آبرسانی شهر کردکوی از جمله پروژه‌هایی که بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به حفظ کرامت انسانی در محیط کار، تکریم ارباب رجوع و تجلیل کارکنان شرکت، شفاف سازی امور با افزایش سرعت پاسخگویی و مکاتبات اداری و نیز کاهش هزینه‌ها را از جمله اقدامات شاخص شرکت در سال جاری برشمرد.

مهندس ایرج حیدریان انجام طرح‌های عمرانی نیمه تمام را از اولویت‌ها خواند و گفت: با توجه محدودیت منابع مالی دنبال طرح عمرانی جدید نرویم و طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم و بحثاشتغال زایی را هم به طورجدی پیگیری کنیم.

حیدریان مهندسی ارزشی و بازنگری در طرح‌های عمرانی، پیگیری جدی در خصوص تامین منابع مالی، ظرفیت سازی در بخش‌های نیروی انسانی، فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف و حفاظت و صیانت از تاسیسات و مجاری آبی را از دیگر اولویت در سال جدید برشمرد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از پرسنل زحمت کش اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری نیز با استعانت از خداوند متعال و همچنین همت و تلاش مضاعف مجموعه شرکت همچنان بتوانیم بیش از پیش خدمات خود را توسعه داده و به نحو شایسته‌ای در چرخه اقتصادی استان سهیم شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز