خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان خبر داد:

گلستان رتبه اول کاهش تلفات رانندگی برون شهری در ۱۱ ماهه سال ۹۲ کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۷۴

استان گلستان در حوزه متوفیات حوادثرانندگی برون شهری و روستایی نیز در ۱۱ ماهه سال ۹۲ با داشتن ۲۹۶ کشته ضمن کاهش ۱۹ درصدی به نسبت مدت مشابه در سال ۹۱ با ۳۶۹ کشته، رتبه سوم کشور در کاهش تلفات برون شهری و روستایی را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش آماری صادره از دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به استناد اطلاعات مأخوذه از سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص تلفات و مصدومین حوادثرانندگی یازده ماهه سال ۹۲، استان گلستان با کاهش حدود ۲۲ درصدی در مقایسه با آمار یازده ماهه سال ۹۱ رتبه اول کاهش تلفات برون شهری ناشی از حوادثرانندگی را کسب نمود.

به گزارش ایلنا از گلستان «ابوالفضل صفری» در این خصوص گفت: آمار و اطلاعات دریافتی از دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان متبوع استان گلستان تا پایان بهمن ماه ۹۱ با داشتن ۲۹۷ فوتی و در مدت مشابه سال ۹۲ با کاهش ۲۱.۹ درصدی(بیست و یک و نه دهم)، ۲۳۲ متوفی در حوادثرانندگی برون شهری را شاهد بوده است که این آمار استان گلستان را در ردیف استان‌هایی قرار داده که بیشترین کاهش را داشته و نتیجه آن کسب رتبه اول کاهش متوفیات برون شهری در سطح کشور بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تصریح کرد: بر اساس آمار فوق الذکر استان گلستان در حوزه متوفیات حوادثرانندگی برون شهری و روستایی نیز در ۱۱ ماهه سال ۹۲ با داشتن ۲۹۶ کشته ضمن کاهش ۱۹ درصدی به نسبت مدت مشابه در سال ۹۱ با ۳۶۹ کشته، رتبه سوم کشور در کاهش تلفات برون شهری و روستایی را به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: مجموع متوفیات ناشی از حوادثرانندگی راه‌های برون شهری و روستایی کشور پایان بهمن ماه سال ۹۲ ۱۰ هزار و ۷۴۸ نفر فوتی با کاهش ۲.۴ درصدی مواجه بوده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان ضمن اشاره به جایگاه مناسب حمل و نقل عمومی در کاهش تلفات جاده‌ای افزود: تعداد متوفیان در حمل و نقل عمومی جاده‌ای سال ۹۲ استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ با داشتن ۲۳ فوتی کاهش حدود ۳۲ درصدی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز