خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی ایرانیان:

کیش می‌تواند به معتبرترین شهر پزشکی خاورمیانه تبدیل شود

کد خبر : ۱۶۱۰۵۴

توان پزشکان و متخصصان ایرانی فراتر از محدوده منطقه خاورمیانه است وهزینه های مناسب درمان در ایران در کنار عملکرد درخور تحسین پزشکان ایرانی در درمان بیماریهای صعب العلاج و امکانات اقامتی مناسب برای سفر به کیش در اینده این منطقه را به مقصد بسیار مهمی برای گردشگران سلامت تبدیل خواهد کرد.

هرمز دبیر اشرافی رئیس بیمارستان فوق تخصصی ایرانیان با تقدیر از مساعدت های مدیر عامل سازمان منطقه آْزاد کیش برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح بزرگ درمانی در منطقه گفت: این بیمارستان که در فضایی به وسعت دوهزار و ۴۰۰ متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است با هدف توسعه توریسم درمانی در جزیره کیش و با بهره گیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص ایرانی و استفاده از پیشرفته ترین روش های درمانی و تجهیزات پزشکی، فعالیت خود را از اول اردیبهشت آغاز می کند.

۳۳ تخت بستری، چهار اتاق عمل، بخش های مختلف درمانی مورد نیاز یک بیمارستان فوق تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی، چهار اتاق عمل، هشت تخت سی سی یو و دو تخت ای سی یو، آمفی تئاتر و رستوران است از جمله امکانات بیمارستان فوق تخصصی کیش است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه آزاد تاسیس شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی ایرانیان با اشاره به اینکه جزیره کیش می تواند به معتبرترین شهر پزشکی خاورمیانه تبدیل شود افزود: توان پزشکان و متخصصان ایرانی فراتر از محدوده منطقه خاورمیانه است وهزینه های مناسب درمان در ایران در کنار عملکرد درخور تحسین پزشکان ایرانی در درمان بیماریهای صعب العلاج و امکانات اقامتی مناسب برای سفر به کیش در اینده این منطقه را به مقصد بسیار مهمی برای گردشگران سلامت تبدیل خواهد کرد.

دبیر اشرافی با اعلام این که در حال حاضر ارائه خدمات درمانی در زمینه تخصص‌های اورتوپد، جراحی، متخصص داخلی و متخصص قلب فراهم است از راه‌اندازی رشته‌های فوق تخصصی لاپاراسکوپی، هیتروسکوپی، ‌ جراحی‌های آندوسکوپی، جراحی‌های عمومی، اورولوژی، زنان و نازایی خبر داد و گفت: تمام تجهیزات مربوط به این حوزه‌ها را نیز خریداری کرده‌ایم و ظرف شش ماه آینده کار خود را در این راستا شروع خواهیم کرد.

مشاور هیئت تحریریه مجله لاپاراسکوپی آمریکا تأکید کرد: راه‌اندازی بخش‌های جراحی‌های زیبایی و پلاستیک به دلیل استقبال توریست‌های خارجی که به چاقی حساس هستند، در برنامه کار قرار دارد و در زمینه فوق تخصص گوش، حلق و بینی و چشم پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی تاکید کرد: محور اصلی فعالیت ما توریسم درمانی است و تلاش می کنیم جذب و درمان بیماران خارجی را به پتانسیل‌های گردشگری این جزیره زیبا تبدیل کرده و گامی در راستای تقویت اقتصادی ایران اسلامی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز