خبرگزاری کار ایران

73هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی كردستان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۳

هم اكنون 303 مورد انبار در استان شناسایی شده كه از این تعداد 151 مورد آن مربوط به مركز استان است و بصورت ماهیانه نسبت به اعلام موجودی اقدام می كنند.

ایلنا - سنندج:  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان گفت: تا پایان مهر امسال بیش از 73 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان در بخش های مختلف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی انجام شده است.

سیروس شاه غیبی درگفتگو با ایلنا تصریح کرد:  در این بازرسیها، تعداد دو هزار و 810 پرونده شامل سه هزار و 195 تخلف تحت عناوین گرانفروشی، كم فروشی، تقلب، عدم صدور فاكتور، عدم درج قیمت و غیره به ارزش تقریبی 29 میلیارد ریال تشكیل و برای رسیدگی به تعزیرات حكومتی ارسال شد.

وی افزود: تعداد شكایات واصله به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های تابعه نیز در مدت فوق سه هزار و 200 مورد تخلف بود كه 115 مورد آن محرز و نسبت به تشكیل پرونده آن اقدام شده است.

شاه غیبی اظهار داشت: هم اكنون 303 مورد انبار در استان شناسایی شده كه از این تعداد 151 مورد آن مربوط به مركز استان است و بصورت ماهیانه نسبت به اعلام موجودی اقدام می كنند.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی اعم از كم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت، مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مركز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت را گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز