خبرگزاری کار ایران

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س):

مسابقات دوچرخه سواری در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۰۷

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از ۳۰۰ دانش آموز کاشانی در مسابقات دوچرخه سواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از ۳۰۰ دانش آموز کاشانی در مسابقات دوچرخه سواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «مهدی نادعلی» در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در همایش دو چرخه سواری ۳۷۵ دانش آموز کاشانی در مقطع مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: در مقطع پیش دبستانی طا‌ها عطوفی، سینا بهداد مقام‌های اول و دوم و علی زرکار و امیر رضا غلامرضا‌پور به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

به گفته وی، محمد عرفان عبدالهی، علیرضا چهارباغی و امیر حسین غلامرضازاده در مقطع ابتدایی کلاس اول نفرات اول تا سوم شدند.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: در مقطع ابتدایی کلاس دوم محمد جواد اختری مقام اول، سعید سخنگو مقام دوم و هادی هاشمی و محمد مومیونه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

نادعلی اذعان داشت: عرفان محمدی، سید محمد فاطمی فر و محمد متین دهقانی در مقطع سوم و چهارم مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: در مقطع پنجم و ششم نیز سید امید حسینی مقام اول مهدی بابائیان مقام دوم و علیرضا گلستانه مقام سوم را از آن خود کرد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات با همکاری هیات دوچرخه سواری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در مسیر ورودی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز