خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهینه پردازان خاورمیانه خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۰۲

دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) از ۱۰ اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار می شود. / در پایان دوره، مدرک بین المللی ASYS اسپانیا به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهینه پردازان خاورمیانه اظهار داشت: دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مبتنی بر اخذ گواهینامه‌های بین المللی ISO ۱۴۰۰۱ و ISO ۹۰۰۱ و OHSAS از ۱۰ اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار می‌شود.
زینب محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، هدف از برگزاری کلاس مذکور را آشنایی با استاندارهای روز دنیا در خصوص بهداشت، ایمنی، محیط زیست و مدیریت کیفیت و همچنین کسب مهارت دراستقرار و نگهداشت سیستم‌ها عنوان کرد.
وی، مخاطبین این دوره آموزشی را مدیران ارشد و مشاوران سازمان‌ها، جامعه مهندسین(بلاخص مهندسین صنایع)، کار‌شناسان، مدیران واعضای تضمین کیفیت، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی منابع طبیعی، محیط زیست، بهداشت حرفه‌ای و ایمنی صنعتی نام برد.
محمدی، آخرین مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی را، ۵ اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس سنندج، خیابان آبیدر، جنب بانک رفاه، بن بست رسالت، بیمه دانا مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۸۷۱۳۲۸۴۸۴۰ و ۰۹۳۵۲۶۶۲۷۹۸تماس حاصل نمایند.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: لازم بذکر است در پایان دوره، مدرک بین المللی ASYS اسپانیا به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز