خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور؛

فولاد خوزستان جام‌های قهرمانی را درو کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۷۱

نوجوانان فولاد خوزستان با خلق یک افتخار دیگر تالار افتخارات باشگاه فولاد و فوتبال استان خوزستان در بهار ۹۳ را تکمیل کردند.

پس از قهرمانی تیم‌های زیر ۱۳ سال، نونهالان، جوانان و بزرگسالان فولاد خوزستان در لیگ‌های فوتبال کشور و همچنین صعود تیم فولادنوین خوزستان از لیگ دسته دو فوتبال کشور به لیگ دسته یک، نوجوانان فولاد خوزستان با خلق یک افتخار دیگر تالار افتخارات باشگاه فولاد و فوتبال استان خوزستان در بهار ۹۳ را تکمیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در فینال فصل ۱۳۹۳-۱۳۹۲ این رقابت‌ها که به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، شاگردان موسی سواری توانستند با نتیجه ۴ بر ۱ از تیم قدرتمند مقاومت تهران را که از ۹ بازیکن ملی پوش سود می‌برد عبور کرده تا بدین گونه عنوان قهرمانی این لیگ معتبر را به جمع افتخارات تیم‌های پایه فولاد خوزستان بیافزایند.

در این دیدار که با گلزنی بهنام بازرگان(۳۸)، میثم ناصری(۲۷)، محمد شمس(۳۵) و عبدالله شبانی(۴۸) همراه بود، فولاد در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بود و موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه تیم مقاومت تهران خلق کرد.

لازم به ذکر است؛ تیم نوجوانان فولاد خوزستان در مجموع فعالیت خود تا کنون ۵ بار به مقام قهرمانی و ۵ بار به مقام نایب قهرمانی لیگ کشوری دست یافته است. همچنین باشگاه فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌ها بهترین عملکرد را در سطح باشگاه‌های فوتبال ایران کسب کرد، این باشگاه ضمن دفاع از فوتبال ایران در بعد بین المللی که با صعود مقتدارانه تیم فولاد خوزستان به مرحله دوم رقابت‌های لیگ آسیا همراه بود توانسته است در لیگ‌های بر‌تر بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، نونهالان و زیر ۱۳ سال به مقام قهرمانی دست یابد، در کنار این افتخارات باشگاه فولادنوین خوزستان نیز موفق شد از لیگ دو کشور به لیگ یک فوتبال(جام آزادگان) صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز