خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی ارتش در لرستانک

مردم لرستان سهم ویژه ای در دوران دفاع مقدس داشته اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۰۵

ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴پیاده لرستان گفت: مردم لرستان سهم ویژه ای در دوران دفاع مقدس داشته اند، از مردم لرستان که افتخار آفریدند تشکر می کنم.

ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴پیاده لرستان گفت: مردم لرستان سهم ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته‌اند، از مردم لرستان که افتخار آفریدند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴پیاده لرستان در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی است، این روز را خدمت مردم ولایی استان لرستان که هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلابب تلاش ویژه‌ای داشته‌اند تبریک عرض می‌کنم.
وی در ادامه افزود: مردم لرستان سهم ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته و امروز هم با کار و تلاش و ولایت مداری خودشان سرآمد هستند.
وی درادامه عنوان کرد: همچنین این روز را خدمت همرزمان خودم در لشگر ۸۴ خرم آباد، تیپ ۱۸۴ و ۲۶۴، پادگان مهمات باباعباس، بیمارستان منطقه‌ای، پادگان مرکز بروجرد، گروه مهندسی ۴۱۱ بروجرد و تمام عزیزان همرزم در سپاه پاسدارن و نیروی انتظامی و خانواده‌های نیروی مسلح تبریک عرض می‌کنم.
وی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به خاطر سخنرانی شیوا و رسا در مراسم رژه روز ارتش گفت: همچنین از خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر پوشش اخبار این روز تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز