خبرگزاری کار ایران

تعجب می‌کنم چرا دوستان اعتراض نمی‌کنند؛

علی‌نژاد: شبکه‌ ۳ نباید مختص چند رشته خاص باشد / انجمن صنفی در مسایل فنی ورود نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۶۱

تا زمانی که انجمن صنفی طبق اساسنامه خود فعالیت کنند، مشکل و یا تقابلی با آنها نخواهیم داشت. چراکه آنها در مسائل فنی ورود نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: انجمن صنفی ووشو، کارهای صنفی انجام می‌دهد، اما مسائل فنی در انحصار فدراسیون ووشو است.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص فعالیت‌های انجمن صنفی ووشو خاطرنشان کرد: این انجمن زیر نظر وزارت کشور کار می‌کند و یک تشکیلات صنفی است و کار فنی انجام نمی‌دهد، چراکه تمامی فعالیت‌های جامعه ووشوی کشور در ابعاد فنی، در انحصار فدراسیون ووشو است.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان انجمن صنفی ووشو از منتقدان فدراسیون و شخص شما هستند. آیا این مساله باعثموازی کاری و یا تقابل بین این انجمن و فدراسیون نمی‌شود، اظهار داشت: تا زمانی که انجمن صنفی طبق اساسنامه خود فعالیت کنند، مشکل و یا تقابلی با آنها نخواهیم داشت. چراکه آنها در مسائل فنی ورود نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه به بی مهری‌های صدا و سیما به ورزش‌های رزمی از جمله ووشو اشاره کرد و یاد آور شد: سال ۹۲ تقریبا هیچ رویداد رزمی به طور مستقیم از شبکه ۳ پخش نشد. اگر قرار است این شبکه، ورزش را تحت پوشش قرار دهد، باید نگاهی یکسان به تمامی رشته‌ها داشته باشد نه اینکه فقط به چند رشته خاص توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: این نوع نگاه تبعیض آمیز از سال ۹۲ آغاز شد که البته این تصمیم مدیر جدید ورزش شبکه ۳ بود. در حالیکه شبکه ۳ به عنوان شبکه‌ای که همه آن را با ورزش می‌شناسند، نباید مختص چند رشته خاص باشد.

علی‌نژاد با انتقاد بی تفاوتی برخی روسای فدراسیون‌های رزمی ادامه داد: تعجب و البته سوال بنده از دوستان در فدراسیون‌های رزمی این است که چرا به این بی مهری‌ها در حق رشته‌های رزمی اعتراض نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان در مورد برنامه‌های تیم ملی جهت حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: اردوها از روز ۱۷ فروردین‌ماه جاری آغاز شده که یک مسابقه درون اردویی نیز برگزار شد. مرحله نخست اردو دوشنبه آینده به پایان می‌رسد و دور جدید تمرینات از روز جمعه هفته آینده(۶ اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز