خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم معارفه فرماندار جدید ابهر:

تغییر مدیران متناسب با رویکردهای دولت انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۸۳

استاندار زنجان: برنامه ها و رویکردهای دولت دگرگون شده و بدلیل تعهدی که دولت نسب به مردم دارد از نیروهایی استفاده خواهد شد که به رویکردهای جدید متعهد باشند.

استاندار زنجان گفت: هر جریانی که مورد اقبال مردم قرار می گیرد موظف است متناسب با خواست مردم در اولویت بندی های خود نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد نماید.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, جمشید انصاری, در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان ابهر, با اشاره به تغییر مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان, اظهار داشت: برنامه ها و رویکردهای دولت دگرگون شده و بدلیل تعهدی که دولت نسب به مردم دارد از نیروهایی استفاده خواهد شد که به رویکردهای جدید متعهد باشند.

مقام عالی استان, در ادامه, افزود: کسانی برای تصدی امور انتخاب می شوند که به رویکردهای دولت جدید باور بیشتری داشته و بتوانند با توانمندی بالا، برنامه های دولت را با سرعت عملیاتی نمایند.

استاندار زنجان, به تفاوت های موجود در بین مناطق مختلف استان اشاره نمود و گفت: وجه قالب توسعه ابهر، بخش صنعتی است درحالیکه ممکن است زمینه های توسعه خرمدره و ماهنشان متفاوت باشد لذا باید مدیران ارشد دولت در هر منطقه نیز باتوجه به این تفاوتها انتخاب شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه: افراد معمولا در یک دوره فعالیت خود از تمام خلاقیت ها، نوآوری و ابتکارات خود استفاده می کنند، اظهار داشت: لذا پس از یک دوره با تغییر مدیران می توان از افکار و خلاقیت های نوین استفاده نمود و مدیران سابق نیز می توانند تجربیات ارزشمند خود را در سایر مراکز بکار گیرند که برای آنها نوآوری محسوب می شود.

در این مراسم ولی اله ایمانی فرماندار جدید شهرستان ابهر با اشاره به موقعیت ها و پتانسیل های بالای شهرستان ابهر، بر استفاده از توان بخش های غیردولتی در اجرای برنامه های توسعه شهری تاکید نمود و افزود: همه مدیران شهرستان در کنار هم و به دور از تفکرات و گرایشات سیاسی با همدلی همکاری خود می توانند در جهت عمران و توسعه شهرستان ابهر گام های مهمی بردارند.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های رفیعی فرماندار سابق ابهر، از همه مسئولین خواست تا با همدلی در صراط حق و در راه خدمت به مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر یک منطقه صنعتی است که بیش از ۴۲ درصد صنعت استان در این منطقه قرار گرفته است.

وی خواستار توجه و اهتمام بیشتر به این منطقه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز