خبرگزاری کار ایران

شاید اتفاقات لیگ اول تکرار شود؛

پروین: دعا می کنم پرسپولیس به حقش برسد / هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۶۱

یاد اولین دوره لیگ‌حرفه‌ای می‌افتم که ما در تهران پیروز شدیم و رقیب ما در انزلی نتوانست امتیاز لازم را کسب کند. فردا هم می‌تواند روزی باشد که پرسپولیس دل هوادارانش را شاد کرده و به حق خودش که قهرمانی است برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیم روزهای سخت است و انشاءالله نتایج روز جمعه به گونه‌ای خواهد بود که این تیم به حق واقعی خودش برسد، گفت: جمعه می‌تواند روزی خاطره انگیز برای پرسپولیس و هواداران باشد.

به گزارش ایلنا، علی پروین درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با صنعتی خوزستان در هفته پایانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از خانه بازی سخت و مهمی در پیش رو دارد. تصور بنده این است پرسپولیس در صورت برتری مقابل صنعتی می‌تواند از جایگاه بهتری برخوردار شده و در جدول رده‌بندی نهایتا در رتبه‌ای بایستد که حداقل سهمیه آسیا را بدست آورد.

وی افزود: تیم‌های نفت، فولاد، استقلال و سپاهان تیم‌های خوبی هستند که در هفته پایانی مانند پرسپولیس نمی‌خواهند فرصت کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیا را از دست بدهند اما تیم‌های مقابل نیز برای ارائه فوتبالی جوانمردانه و پاک و رسیدن حق به حق‌دار انشاءالله با تمام توان و وجودشان بازی خواهند کرد و من امیدوارم که جمعه نتایج بین تیم‌های مدعی به گونه‌ای باشد که پرسپولیس و هواداران به آنچه که لیاقت و شایستگی‌اش را دارند، دست یابند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در فصل جاری مشکلات زیادی داشته، واقعیت را باید قبول کنیم و تعارف هم نداشته باشیم. این بازیکنان با مشکلات زیادی مواجه شدند و دردسرهایی داشتند که حتی زندگی شخصی‌شان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: آنها درست است که در یکی دو مقطع به وضعیت موجود انتقاد کرده و تصمیماتی گرفتند اما در مجموع بسیار صبور بوده و با درک شرایط به فکر سربلندی پرسپولیس و هواداران بودند. آنها غیرت خودشان را نشان دادند و حقشان این هجمه‌ها و این اتفاقات نبوده است.

پروین با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را گفت و روی حقایق سرپوش نگذاشت، تاکید کرد: پرسپولیس از نظر کلی شایسته کسب عنوان قهرمانی و حداقل سهمیه آسیایی است. من بسیار امیدوارم و مثل هواداران برای سربلندی تیم محبوبم در پایان فصل دعا می‌کنم که انشاءالله فردا نتایج به گونه‌ای باشد که پرسپولیس و این بازیکنان به حق خودشان برسند.

وی یادآور شد: به هر حال در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده اما هرچه بوده گذشته و فردا روز سرنوشت پرسپولیس و بسیاری از تیم‌های مدعی و حتی قعرنشین است. این بازیکنان نشان داده‌اند که مسائل مالی برایشان در اولویت اول نیست. آنها به خاطر هواداران و سربلندی تیمشان خیلی سختی‌ها را به جان خریدند و بسیاری مشکلات و وعده‌های تحقق نیافته را تحمل کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: من امیدوارم فردا همه چیز دست به دست هم داده و اتفاقاتی رقم زده شود که پرسپولیس و اعضای تیم به آنچه شایستگی‌اش را داشته‌اند، دست یابند. همچنین این هواداران که در این سال‌ها خون دل‌های زیادی خورده‌اند، شاد باشند و خوشحال و سربلند. چه چیزی می‌تواند بهتر از شاد بودن ۳۰ میلیون ایرانی باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم بازیکنان پرسپولیس فردا جمعه با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهند رفت و هواداران خوزستانی نیز حمایت خود را از تیم دریغ نخواهند کرد. دیگر هواداران نیز دعا می‌کنند تا پرسپولیس با دست پر و کسب سه امتیاز از زمین خارج شده و نتایج سایر تیم‌ها نیز به نفع تیم پرسپولیس باشد.

پروین با بیان اینکه در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نبوده و هر اتفاقی ممکن است رقم زده شود، یادآور شد: ابتدا پرسپولیس باید به فکر کسب سه امتیاز باشد تا در صورت توقف و ناکامی حریفان افسوس نخورد که چرا فرصت را از دست داده است. من امیدوارم فردا روز خوب و خاطره انگیزه و به یاد ماندنی برای هواداران باشد.

وی در پایان گفت: امروز، یاد اولین دوره لیگ‌حرفه‌ای می‌افتم که ما در تهران پیروز شدیم و رقیب ما در انزلی نتوانست امتیاز لازم را کسب کند. فردا هم می‌تواند روزی باشد که پرسپولیس دل هوادارانش را شاد کرده و به حق خودش که قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیا است برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز