خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

توجه به صیانت از صندوق درمانی تامین اجتماعی در روز جهانی کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۲۳

دبیرکل خانه کارگر، صیانت از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی که گفته می‌شود با اجرای نظام بیمه سلامت با سایر صندوق‌های خدمات درمانی ادغام خواهد شد را موضوع مهمی خواند که باید در روز جهانی کارگر به آن توجه شود.

دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور در جلسه‌ای که صبح امروز(پنج شنبه ۲۱ فروردین) برگزار شد، به تشریح برنامه‌‌های شان برای بزرگداشت هفته منتهی به روز جهانی کارگر(۱۱ اردیبهشت) پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه که با حضور «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر برگزار شد، اجتماع یا راهپیمایی، دیدار با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان، بازدید از واحدهای تولیدی و تقدیر از کارگران نمونه به عنوان برنامه‌های خانه کارگر در هفته منتهی به روز جهانی کارگر اعلام شد.

آقای محجوب، دبیرکل خانه کارگر در این جلسه خواستار توجه دبیران اجرایی تشکل متبوعش به توصیه های مقام معظم رهبری شد و از آنان خواست کارنامه چندین ماهه دولت یازدهم را یکسویه نبینند.

وی در ادامه، صیانت از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی که گفته می‌شود با اجرای نظام بیمه سلامت با سایر صندوق‌های خدمات درمانی ادغام خواهد شد را موضوع مهمی خواند که باید در روز جهانی کارگر به آن توجه شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس نهم، بحثاشتغال فارغ التحصیلان، زنان و افزایش واحدهای تولیدی بحران زده یا تعطیل شده را از دیگر معضلات مهم جامعه کارگری دانست.

در بخش دیگری از این جلسه، «حسن صادقی» معاون دبیرکل خانه کارگر در امور شهرستان‌ها ضمن هشدار نسبت به اجرای نظام بیمه سلامت، خواستار حساسیت کارگران نسبت به منابع صندوق درمانی سازمان تامین اجتماعی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز