خبرگزاری کار ایران

تمام پیش بینی ها انجام شده؛

تاج: ۴ جام قهرمانی آماده کردیم / برپایی جشن قهرمانی در حد نام فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۹۴

درصدد هستیم جشن قهرمانی و مراسم باشکوهی را در حد نام و اعتبار فوتبال ایران برگزار کنیم.

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مشکلی برای اهدای جوایز تیم قهرمان سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نداریم و چهار جام برای نامزدهای احتمالی آماده شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج " با بیان اینکه تکلیف قهرمان سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال به روزهای آخر کشیده شده و چهار تیم نامزد قهرمانی در این لیگ هستند، اظهار داشت: درصدد هستیم جشن قهرمانی و مراسم باشکوهی را در حد نام و اعتبار فوتبال ایران برگزار کنیم، از این رو چهار جام و سکو تهیه شده و در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز آماده اهدا به تیم قهرمان است.

وی افزود: در همین زمینه سازمان لیگ برتر فوتبال برای تمامی تیم هایی که بخت قهرمانی دارند، تدارک برپایی جشن قهرمانی را دیده است و آمادگی کامل را برای این مهم داریم.

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص زمان برگزاری رقابت های هفته آخر نیز گفت: به طور حتم تمامی دیدارها به صورت همزمان و در آخرین ساعات روز جمعه برگزار می شود تا امکان برپایی نورافشانی در ورزشگاه ها وجود داشته باشد و بتوانیم جلوه خاصی به جشن قهرمانی دهیم.

وی ادامه داد: نیروهای اجرایی سازمان لیگ فوتبال در هفته آخر در شهرهای تهران، اهواز، تبریز و اصفهان آماده خواهند بود تا مشکلی برای برپایی جشن قهرمانی پیش نیاید.

به گفته وی در هر یک از این شهرها یک جام و سکو قرار داده شده و مقدمات اجرایی را با نیروهای بومی استان ها هماهنگ کرده ایم تا جشن قهرمانی در آرامش کامل، منظم و زیبا برگزار و جام قهرمانی این رقابت ها به تیم قهرمان تقدیم شود.

تیم های فولاد خوزستان، نفت تهران و استقلال تهران بخت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم پرسپولیس نیز در صورت بروز اتفاقات نادر می تواند به کسب این عنوان امیدوار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز