خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بررسی ایده خانه پاک با مشارکت کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۸۹

بازگشت به گفتمان حضرت امام و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی مورد هدف قرار دادن گروه‌های پایین‌ درآمدی همچنین انتخاب محل‌های مناسب و درون مجموعه‌های شهری جهت ساخت مسکن در طرح مسکن اجتماعی دیده شده است.

وزیر راه و شهرسازی از بازنگری طرح جامع مسکن با عنوان خانه پاک تا پایان تیر ماه و با مشارکت کمسیون عمران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا وزیر راه وشهرسازی در حاشیه جلسه‌ای که به مناسبت سالگرد افتتاح حساب صد امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شده بود در جمع خبرنگاران از ارائه پیش‌نویس خانه پاک به کمیسیون عمران خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار شد پیش‌نویسی به اعضا در خصوص بازنگری طرح جامع مسکن با سه مشخصه پاک‌سازی، انبوه سازی و کوچک‌سازی ارائه شد.


وی تصریح کرد: در این جلسه ایده طرح مطرح شد و با توجه به این‌که بررسی‌ها تا تیر ماه زمان خواهد برد علاقه‌مندیم در طول این مدت با اعضای کمیسیون همکاری و جلسات مستمری داشته باشیم.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نظر داریم که نتیجه خروجی بر اساس اجماع باشد.


آخوندی با اشاره به تشابه طرح مسکن اجتماعی و با فرمایشات امام(ره) گفت: بازگشت به گفتمان حضرت امام و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی مورد هدف قرار دادن گروه‌های پایین‌ درآمدی همچنین انتخاب محل‌های مناسب و درون مجموعه‌های شهری جهت ساخت مسکن در طرح مسکن اجتماعی دیده شده است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش سقف وام مسکن اضافه کرد: پیگیر افزایش سقف وام مسکن هستیم تا امسال نیز سقف وام خرید و ساخت مسکن افزایش یابد و به نتایج این پیگیری برای افزایش سقف وام مسکن امیدوار هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز