خبرگزاری کار ایران

انصراف استاندار خراسان شمالی، معاونان و فرمانداران از دریافت یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۹

استاندار خراسان شمالی به همراه معاونان، مدیران کل و فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی به منظور کمک به اقشار نیازمند، انصراف خویش را از دریافت یارانه اعلام کردند.

استاندار خراسان شمالی به همراه معاونان، مدیران کل و فرمانداران شهرستان‌های خراسان شمالی به منظور کمک به اقشار نیازمند، انصراف خویش را از دریافت یارانه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی، معاونان، مدیران کل و همچنین فرمانداران شهرستان‌های خراسان شمالی به منظور کمک به اقشار نیازمند و تقویت اقتصاد ملی انصراف خویش را از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام کردند.

بر اساس این گزارش؛ ستاد استانی هدفمند سازی یارانه‌ها از سایر مدیران، گروه‌های مرجع و اقشار شریفی که تمایل به اعلام انصراف دارند دعوت کرد تا به صورت گروهی و دسته جمعی طی مکاتبه‌ای با دبیرخانه ستاد استانی هدفمند سازی یارانه، انصراف خود را به سمع و نظر مردم غیور استان برسانند.

مجید پورعیسی، قائم مقام ستاد استانی هدفمند سازی یارانه‌ها در خراسان شمالی پیشنهاد کرد تا با توجه به انصراف فردی بعضی از روسای دانشگاه‌ها، مدیران اجرایی، پزشکان، بازاریان، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار گرامی استان، این اقدام در قالب یک حرکت جمعی و همت عمومی به صورت گروههای داوطلب، هماهنگ شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی همچنین از کلیه مدیران، مسئولان، نخبگان و گروه‌های مرجع اجتماعی خواست تا با دبیرخانه این ستاد ارتباط داشته و اقدامات خود را منعکس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز