خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر سنندج:

سنندج در مقایسه با بیشتر شهرهای کشور بودجه کمتری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۶

بودجه سنندج یک دهم شهرهای دیگر است / نبود فرهنگسرا و امکانات فرهنگی بسیار آزار دهنده است. / کردها وظیفه خود در حفاظت از کشور را به بهترین شکل انجام داده‌اند.

عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه سنندج در مقایسه با بیشتر شهرهای کشور بودجه ای کمتر دارد، اظهار داشت: بودجه سنندج یک دهم شهرهای دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سیدبهاءالدین حسینی چهارشنبه‌ شب در دیدار مدیران و معاونان بخش‌های مختلف شهرداری سنندج که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در سنندج برگزارشد، کردستان را استانی ثروتمند دانست و گفت: چندین شاخص فرهنگی در این استان وجود دارند که اگر هر یک از آنها در استان‌های دیگر بود به عنوان ثروت از آن استفاده می‌شود.

وی با یادآوری نامگذاری کردستان به نام یک استان فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این قضیه شامل امکانات و فضای موجود نمی‌شود به طوری که نبود فرهنگسرا و امکانات فرهنگی بسیار آزار دهنده است.

حسینی با عنوان اینکه در استانهای همجوار پروژه ها بسیار سریع به اتمام می رسد، افزود: بزرگترین مشکل سنندج، کمبود اعتبارات شهرداری است که باید توجه خاصی به این مسئله شود.

عضو شورای شهر سنندج اضافه کرد: این مشکلات، محصول نبود دلسوزی در گذشته و ندانم‌کاری‌های عمدی برخی افراد در کردستان بوده است.

وی با بیان اینکه کردها وظیفه خود در حفاظت از کشور را به بهترین شکل انجام داده‌اند، خواستار رسیدگی به این استان شد و افزود: در کردستان هیچ طرح عمرانی به جز سدها به خوبی پیش نمی‌روند.

حسینی با بیان اینکه سدسازی در سنندج روستاها را زیر آب می‌برد، تصریح کرد: این امر موجب مهاجرت روستائیان و در نتیجه ایجاد هلال فقر پیرامون شهر سنندج شده است.

عضو شورای شهر سنندج در پایان سخنانش با قدردانی از زحمات شهرداری سنندج، خواستار استفاده از مدیران دلسوز و توانمند بومی از سوی متولیان کشوری در استان کردستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز