خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج:

ماشین آلات آتش نشانی سنندج قدیمی و فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۵

برخی مشکلات در شهر سنندج وجود دارند که باید به صورت جدی مورد رسیدگی قرار بگیرند. / سرانه فضای سبز در سطح شهر سنندج پائین است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه تجهیزات ایمنی و خدماتی از جمله ماشین آلات این شهرقدیمی و فرسوده است، گفت: این تجیهزات دیگر جوابگوی نیازهای مردم نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، جلال اصغری چهارشنبه‌ شب در دیدار مدیران و معاونان بخش‌های مختلف شهرداری سنندج که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در سنندج برگزارشد، با اشاره به نبود بالابر برای مأموران آتشنشانی در هنگام بروز سانحه، اظهار داشت: ساختمان‌های شهر نیز در برابر زلزله شدید، مقاومت چندانی ندارند.
وی نیاز پایگاه‌ها برای مقاوم‌سازی را بیش از ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برخی مشکلات در شهر سنندج وجود دارند که باید به صورت جدی مورد رسیدگی قرار بگیرند.
اصغری به سرانه فضای سبز سنندج نیز اشاره کرد و بیان داشت: سرانه فضای سبز نیز در سطح شهر سنندج پائین است که نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان وزارت کشور است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج، کمبود اعتبارات برای گسترش آرامستان‌های شهر سنندج را یکی دیگر از معضلات پیش‌روی مجموعه شهرداری عنوان کرد.
اصغری در پایان سخنانش از برگزاری همایش تخصصی سازمان پارک‌های کل کشور در آینده‌ای نزدیک به میزبانی استان کردستان خبر داد و یادآور شد: با اینگونه اقدامات تلاش می‌کنیم شرایط مناسبتری را به وجود بیاوریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و پیشرفت شهر سنندج و کل استان کردستان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز