خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

دولت تدبیر و امید کارنامه قابل قبولی در سال ۹۲ ارائه داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۶۵

با تدابیری که رییس جمهور اتخاذ کرده و با سیاستگذاری های دولت، سال ۹۳ سالی موفق تر از سال گذشته باشد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات عدیده ای که دولت یازدهم از ابتدای کار با آن روبرو بود گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی مسئولیت اداره کشور را پذیرفت که مشکلات و دغدغه های فراوانی پیش روی مردم و کشور بود که به لطف خدا دولت توانست در همین چند ماه از سال ۹۲ کارنامه قابل قبولی در پیشگاه خداوند و ملت ایران ارایه دهد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز(شنبه) در دیدار رییس جمهور با جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری که در مسجد سلمان فارسی برگزار شد، تحریم ها و تامین بودجه و منابع مالی مورد نیاز را از جمله مهمترین مشکلات پیش روی دولت یازدهم برشمرد و افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری، رهنمودهای رییس جمهور و با پشتوانه ملت ایران، دولت توانست در این مدت از بخش قابل توجهی از مشکلات با سرفرازی عبور کند.

معاون اول رییس جمهور یکی از ویژگیهای دکتر روحانی را توجه به نظرات کارشناسی و خرد جمعی دانست و گفت: دکتر روحانی از ابتدا تاکید داشتند که خرد جمعی بر تصمیمات دولت حاکم باشد و نظم و مقررات جاری گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: ‌ با تدابیری که رییس جمهور اتخاذ کرده و با سیاستگذاری های دولت، سال ۹۳ سالی موفق تر از سال گذشته باشد.

جهانگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود را از اصلی ترین برنامه های دولت برای سال ۹۳ خواند و گفت: دولت مصمم است این موضوعات را با سبک مدیریت جهادی دنبال کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه رییس جمهور برای عبور از مشکلات و رفع دغدغه های مردم خود را برای هر هزینه ای آماده کرده است تصریح کرد: من در دولت های گذشته و در مجلس شورای اسلامی سابقه فعالیت و مسئولیت داشته ام اما امروز به خود می بالم که در چنین دولتی فعالیت دارم.

وی با اشاره به رویکرد روحانی مبنی بر انجام کارهای سخت و اتخاذ تصمیمات دشوار افزود: دکتر روحانی همواره در تمام دوران مسئولیت خود چه در دوران دفاع مقدس و چه در شورای عالی امنیت ملی، سخت ترین کارها را پذیرفته و تصمیمات سخت اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود و شرایط دشوار در سیاست خارجی و داخلی و رکود تورمی که در کشور بی سابقه بود گفت: دکتر روحانی بر زیر این بار سنگین شانه نهاد و به لطف خدا و با حماسه مردم در ۲۴ خرداد زمینه رفع بسیاری از مشکلات فراهم شد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به بازدیدهای مکرر رییس جمهور از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: اینکه رییس جمهور هر هفته به یکی از خانواده های شهدا و جانبازان سر می زند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز