خبرگزاری کار ایران

سرپرست یک تیم گردشگر اتریشی در دیدار از آثار تاریخی نوش آباد:

زیبایی های ایران در جهان شناخته شده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۵۵

سرپرست یک تیم گردشگر اتریشی گفت: زیبایی های ایران در جهان شناخته شده نیست و باید به عنوان یک کشور تاریخی و فرهنگی به جهان معرفی شود

ایلنا: سرپرست یک تیم گردشگر اتریشی گفت: زیبایی های ایران در جهان شناخته شده نیست و باید به عنوان یک کشور تاریخی و فرهنگی به جهان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل " واتر " در دیدار از آثار تاریخی نوش آباد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: حتی در داخل ایران نیز آثار تاریخی و تمدن این کشور به خوبی معرفی و شناخته شده نیست و تلاشی هم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: با تحقیق در منابع موجود و نیز تماشای آثار تاریخی، ایران را به عنوان یک کشور فرهنگی شناختم که منطقه کاشان، نوش آباد و ابیانه نیز یک بخش از آن فرهنگ پیشرفته است.

این پزشک اتریشی تصریح کرد: ایران و شهروندان ایرانی از چنان فرهنگ و پیشینه تاریخی برخوردار هستند که در اروپا چنین فرهنگی نیست و دیده نمی شود.

یک پرستار عضو این تیم اتریشی گفت: بهترین خاطره من این است که مردم ایران، مردمی دوست داشتنی، با اخلاق و مهمان نواز هستند که به خوبی آداب مهمان نوازی را می دانند.

" اوسولا " که به همراه این گروه از اتریش به نوش آباد سفر کرده است، افزود: علاوه بر فرهنگ و تمدن، تنوع اقلیمی و جغرافیایی در ایران بسیار متنوع و جالب توجه است که مثلا کوه بلند دماوند را در تهران می بینی و به فاصله چند کیلومتر به کویر و بیابان می رسی.

به گفته وی، مردم جهان، از ایران، تمدن بزرگ و واقعیت های آن شناخت کاملی ندارند و اخبار رسانه ها نیز فقط از انرژی هسته ای در ایران می گویند.

وی اظهار داشت: ایران یک کشور امن است که در سفر ۱۵ روزه خود به نقاط مختلف آن، با هیچ مشکلی روبرو نشدم بلکه سخاوت و مهربانی مردم را دیدم که خاطره خوش گروه ما خواهد بود.

وی شهر زیر زمینی نوش آباد را یک اثر زیبا توصیف کرد و افزود: این مکان تاکنون معرفی نشده و نیازمند آن است که اطلاعات بیشتری از آن ارائه شود.

این گردشگر اتریشی گفت: من در سفرهای خود، هنوز شهر زیرزمینی به این معنا و ساختار ندیده بودم اما معدن هایی هست که به عنوان اثر تاریخی ثبت شده و مردم از آن دیدن می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز