خبرگزاری کار ایران

شرکت شمسا در ایام نوروز بیش از ۱۱۲ هزار زائر به عتبات عالیات اعزام کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۴۹

امسال زائران عتبات عالیات از دو مرز هوایی بغداد و نجف و سه مرز زمینی شامل مهران - چذابه و شلمچه به عتبات عالیات اعزام شدند که بیشترین اعزام‌ها از طریق مرز زمینی مهران با حدود ۵۷ هزار و ۸۹۷ زائر بوده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت «شمسا» از اعزام بیش از ۱۱۲ هزار زائر در ایام نوروز سال ۱۳۹۳ به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سیدابوالحسن رضوی» روز شنبه در مطلبی که در تارنمای این شرکت انتشار یافته، آورده است: این زایران از ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۲ تا ۱۶ فروردین سال ۱۳۹۳ به عراق اعزام شدند.

وی خاطر نشان می‌کند: این رقم نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته، بطوریکه در این بازه زمانی در سال ۹۲ بیش از ۸۷ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند که این رقم در همین بازه زمانی در سال ۹۳ به بیش از ۱۱۲ هزار نفر افزایش یافته است.

رضوی به اعزام بیش از ۳۵ هزار زائر به عتبات عالیات از مرز هوایی و بیش از ۷۷ هزار زائر از مرز زمینی در طرح نوروزی سال ۹۳ اشاره کرده و ادامه می‌دهد: امسال زائران عتبات عالیات از دو مرز هوایی بغداد و نجف و سه مرز زمینی شامل مهران - چذابه و شلمچه به عتبات عالیات اعزام شدند که بیشترین اعزام‌ها از طریق مرز زمینی مهران با حدود ۵۷ هزار و ۸۹۷ زائر بوده است.

وی همچنین از بیمه تمام زائران اعزامی از شرکت شمسا به عراق خبر داده و می‌افزاید: تمام زائران با سلامت کامل سفر خود را طی کرده‌اند و به خاک کشور قدم گذاشته‌اند.

رضوی ادامه می‌دهد: در ایام نوروز ورودی مرز‌ها افزایش چشمگیری داشته، بطوریکه در روزهایی از ایام عید تعداد ورودی مرز‌ها به ۱۳۱ کاروان نیز رسیده بود، همچنین شرکت شمسا در ایام نوروز در بخش ساماندهی زائران انفرادی نیز برنامه‌های مهم را اجرا کرد.

مدیرعامل شرکت شمسا ضمن قدردانی از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده بعثه مقام معظم رهبری و همکاری سازمان حج و زیارت و مدیران حوزه عتبات عالیات می‌افزاید: افزایش اعزام‌ها در عتبات عالیات و افزایش رضایتمندی زائران نتیجه هماهنگی همه ارگان‌های دست اندرکار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز