خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

استاندار قم از خدمات نوروزی دستگاه های استان تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۴۱

حضور متعهدانه دستگاه های دست اندرکار خدمات نوروزی استان قم، جلوه های زیبایی از شکوه و شیرینی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم انقلابی، روحیه جهادی و مسؤلیت پذیری بالای مسؤلان را به نمایش گذاشت.

ایلنا: استاندار قم با صدور پیامی از خدمات دستگاه های مختلف استان قم، در ارائه خدمات نوروزی در این استان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در سال مزین بنام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، حضور متعهدانه، توام با تلاش مسؤلانه ی دستگاه های دست اندرکار خدمات نوروزی استان قم، در خدمت رسانی مطلوب و پذیرایی شایسته از زوار و مهمانان نوروزی حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، جلوه های زیبایی از شکوه و شیرینی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم انقلابی، روحیه جهادی و مسؤلیت پذیری بالای مسؤلان را به نمایش گذاشت.

ضمن حمد و سپاس از عنایت بیکران حضرت حق و شکر نعمت برخورداری از نیروهای مؤمن، دلسوز و خدوم در مجموعه های اداری و به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق مراتب قدردانی و تشکر خود را از زحمات ارزنده و تلاش های صادقانه تمامی افراد و دستگاه ها ی دست اندرکار، به ویژه «۴۵ دستگاه و نهاد عضو ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم» اعلام داشته، مزید توفیقات و تاییدات الهی همه خدمتگزاران صدیق و پرتلاش انقلاب اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسالت دام.

محمد صالحی منش - استاندار قم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز