خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی:

قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا بی اساس است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۳۴

حوزه و علما در قبال این گونه گستاخی‌ها ساکت نمی‌مانند / قطعنامه مداخله جویانه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران نتیجه برخورد انفعالی در مقابل غرب است / باید در برابر دنیای غرب تهاجمی عمل کنیم نه تدافعی.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، به تصویب قطعنامه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و گفت: این قطعنامه بی‌اساس و از روی غرض و کینه تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسین نوری همدانی، صبح امروز در اولین جلسه درس خارج فقه خود در سال۹۳ که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه قطعنامه مداخله جویانه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران نتیجه برخورد انفعالی در مقابل غرب است، اظهارداشت: متاسفانه رفتار برخی‌ها در برابر غرب، باعثشد که آن‌ها فکر کنند نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده و ایران کشور سابق نیست و می‌توانند اهداف و برنامه‌های خود را عملی کنند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها با بهانه قرار دادن اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند و می‌گویند باید همجنس بازی در ایران قانونی شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حوزه و علما در قبال این گونه گستاخی‌ها ساکت نمی‌مانند، ‌ گفت: فرهنگ و مساله مدیریت جهادی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند، تنها مربوط به داخل کشور نیست.

وی با بیان اینکه باید در برابر دنیای غرب تهاجمی عمل کنیم نه تدافعی، خطاب به غربی‌ها، گفت: شما از تکفیری‌ها حمایت و آنان را تقویت می‌کنید، هواپیما‌های بدون سرنشین شما ملت مظلوم پاکستان را به خاک و خون می‌کشند، مردم مظلوم افغانستان را می‌کشید، و…، ما ناقض حقوق بشر هستیم یا شما؟

آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه اینکه شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر صهیونیست‌، ریشه قرآنی دارد، تاکید کرد: مبنای نظام جمهوری اسلامی بر اساس اسلام و حکومت اسلامی و «اشدا علی الکفار» است و این شعار‌ها مبانی دینی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز