خبرگزاری کار ایران

آمار اعزام عمره‌گزاران به حدود سه میلیون رسید

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۳۱

دو میلیون و چهارصد هزار عمره گزار از طریق هوایی و حدود ۳۱۱ هزار نفر از راه زمینی برای انجام مراسم عمره وارد عربستان شده‌اند.

ایلنا: وزارت حج عربستان سعودی ضمن اعلام امار عمره گزاران از اغاز موسم ان تا این لحظه گزارش داد که امار تخلفات بازگشت این عمره گزاران به کشورشان به میزان ۱۲ در صد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری مکه نیوز روز سه شنبه با اشاره به بیانیه اماری این وزارتخانه اعلام کرد، تاکنون بیش از دو میلیون و هفتصدهزار زائر به عربستان سفر کرده و مناسک عمره را به جای آورده‌اند.

این وزارتخانه افزود که دو میلیون و چهارصد هزار عمره گزار از طریق هوایی و حدود ۳۱۱ هزار نفر از راه زمینی برای انجام مراسم عمره وارد عربستان شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که نسبت حضور عمره گزاران این فصل در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وزارت حج عربستان افزود: تاکنون سه میلیون و سیصد هزار فقره روادید برای عمره گزاران در کشورهای مختلف صادر شده است.

این آمار در مورد کشورهای است که تاکنون بیشترین عمره گزاران را به عربستان اعزام کرده‌اند و پاکستان در رتبه اول، اندونزی در مرحله دوم و ایران نیز در مرحله سوم قرار دارد.

هند و ترکیه نیز جزو کشورهای هستند که عمره گزاران را به عربستان اعزام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز