خبرگزاری کار ایران

استرس روزهای آخر دردسرساز می‌شود؛

پاشازاده: نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان می‌شود / فولاد از بقیه مدعیان جلوتر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۲۱

نمی‌شود گفت استقلال شانسی برای موفقیت ندارد. هر تیمی تمرکز و برنامه خوبی داشته باشد، می‌تواند موفق شود هر چند که کار فولاد آسان‌تر است اما استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید فولاد را ببرد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: فولاد خوزستان در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی حساس و مهم فولاد و استقلال باید بگویم فولاد در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و در خانه‌اش مقابل استقلال به میدان می‌رود. فولاد در آسیا هم خیلی خوب کار کرده و از گروهش صعود کرده است. استقلال هم با بردی که در آسیا آورده، دوباره بازیکنانش اعتماد به نفس لازم را به دست آوردند و شرایط خوبی دارند. این بازی فینال است و نمی‌شود گفت چون فولاد میزبان است، استقلال شانسی برای موفقیت ندارد. هر تیمی تمرکز و برنامه خوبی داشته باشد، می‌تواند موفق شود هر چند کار فولاد آسان‌تر است اما استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید فولاد را ببرد.

وی افزود: استقلال بازیکنان تاثیرگذار و کادر فنی خوبی دارد و همیشه نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند و این بازی هم روز سخت است. باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان استقلال کار شود و همه بازیکنان با تمرکز صد در صد وارد میدان شوند تا شانس کمتری به حریف بدهند و از کوچک‌ترین شانسی که به دست می‌آورند استفاده کنند. استرس روزهای آخر دردسرساز می‌شود و هر تیمی که شخصیت قهرمانی داشته باشد و این فشار را تحمل کند، می‌تواند قهرمان شود. در این بازی هم استرس تاثیرگذار است و درچنین بازی‌هایی بازیکنان بزرگ خودشان را نشان می‌دهند.

پاشازاده در پایان گفت: فولاد از بقیه مدعیان ۳ امتیاز جلوتر است و روی کاغذ شانس بیشتری دارد اما چون هنوز ۲ بازی دیگر باقی‌مانده، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و فولاد حتی ممکن است چهارم شود چون بازی‌ها خیلی حساس است. شانس قهرمانی استقلال را در خودش می‌بینم چون وقتی ۲ بازی باقی‌مانده خودشان را ببرند، خیلی اتفاقات در بازی‌های دیگر می‌افتد. الان نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان می‌شود و باید صبر کنیم و ببنیم چه اتفاقی می‌افتد چون نمی‌شود پیش‌بینی کرد. اگر استقلال ۲ بازی خودش را ببرد، در بازی‌های دیگر اتفاقاتی می‌افتد که می‌تواند به نفع استقلال باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز