خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

کمیته امداد با ادارات لرستان برای اشتغالزایی تفاهم نامه امضاءکرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۰۸

کمیته امداد استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و دیگر سازمان ها کرده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان: کمیته امداد استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه ی با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و دیگر سازمان ها کرده است.

به گزارش خبرنگاز ایلنا از خرم آباد، منتظری اظهار داشت: در واقع دانش فنی و مهارت های حرفه ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می رود در این جهت کمیته امداد آموزش های فنی و حرفه ای را در اولویت برنامه های توانمند سازی خود قرار داده است و با برگزاری دوره های آموزشی سعی دارد سطح آگاهی های علمی و مهارت های فنی متقاضیان اشتغال و خودکفایی را به استاندارد های عملی برساند به نحوی که افراد تحت حمایت قادر باشند با تسلط کامل به انجام فعالیت در رشته ی شغلی مورد علاقه ی خود بپردازند.
مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از رویکرد های امداد در خصوص ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان است، تصریح کرد: در این راستا کمیته امداد استان لرستان بر اساس تعاملاتی که با دیگر دستگاه های اجرایی داشته است درجهت تحقق بخشیدن به این امر تلاش های زیادی کرده است.
ولی الله منتظری در ادامه با اشاره به اینکه استفاده ی حداکثری از توان، امکانات و ظرفیت های موجود در سایر سازمان ها یکی از اقدامات امداد در راستای خدمت به مددجویان است، افزود: در این راستا کمیته ی امداد استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه ی با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و دیگر سازمان ها کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز