خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون خبر داد:

تشکیل کارگروه ساماندهی و ارتقای کیفیت آمارهای بازار کار

کد خبر : ۱۵۷۰۰۱

در اختیار داشتن آمارهای صحیح و قابل اعتماد به ویژه در حوزه بازار کار به منظور اتخاذ سیاست‌های لازم و همچنین برای ارایه به سازمان‌ها و دفا‌تر بین المللی با هدف تعیین جایگاه کشور در میان سایرکشورهای جهان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

ایلنا: رئیس مرکزآمارواطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ازتشکیل کارگروه ساماندهی و ارتقای کیفیت آمارهای بازار کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سیدنعمت ا… میر فلاح نصیری رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ‌با توجه به نقش آمار و اطلاعات به عنوان پیش نیاز تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه ریزی‌ها جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، لزوم توجه به آمارهای صحیح، دقیق و بهنگام دو چندان می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ این امر با توجه به رسالت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در اختیار داشتن آمارهای صحیح و قابل اعتماد به ویژه در حوزه بازار کار به منظور اتخاذ سیاست‌های لازم و همچنین برای ارایه به سازمان‌ها و دفا‌تر بین المللی با هدف تعیین جایگاه کشور در میان سایرکشورهای جهان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از این رو کارگروه تخصصی تحت عنوان «ساماندهی و ارتقای کیفیت آمارهای اشتغال» با محوریت مرکز آمار و اطلاعات راهبردی در وزارت متبوع متشکل از نمایندگان دفا‌تر تخصصی ذیربط تشکیل شد.

سیدنعمت ا… میرفلاح نصیری اضافه کرد: ‌ این کار گروه پس از مطالعه و بررسی کار‌شناسی چهار سیستم اطلاعاتی عملیاتی مرتبط با بازار کار، توصیه‌ها و راه کارهای خود را در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای ساماندهی و ارتقای کیفیت آمارهای مندرج در این سامانه ارایه نموده است. مقرر است این برنامه‌ها از سال ۹۳ در دو سطح ستادی و اجرایی با همکاری ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها به مورد اجرا گذاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز