خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم در بهترین شرایط هستند؛

گل‌محمدی: ۹۰ درصد قهرمانیم / در لیگ بازی آسان نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۹۷

پس از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم بازیکنان ما از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند ولی متاسفانه دو بازیکن خوب مان را مقابل گسترش در اختیار نداریم.

سرمربی نفت تهران ابراز امیدواری کرد با گرفتن سه امتیاز بازی مقابل گسترش فولاد و سپاهان تیمش ۹۰ درصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز گفت: نفت در حال حاضر به مرحله ‌ای رسیده که یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود و این موضوع اتفاق نیفتاده جز با تلاش، فداکاری و همدلی تمام مجموعه و عوامل تیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: برای بازی گسترش فولاد انگیزه زیادی داریم تا سه امتیازی که بسیار حساس هم هست را کسب کنیم اگر چه می‌دانیم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت. در لیگ بازی آسان وجود ندارد و امیدوارم با گرفتن این سه امتیاز برای رسیدن به قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم بازیکنان ما از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند ولی متاسفانه دو بازیکن خوب مان را مقابل گسترش در اختیار نداریم. امین حاج‌محمد به دلیل محرومیت و وحید امیری به دلیل مصدومیت ما را همراهی نمی‌کنند اما سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

سرمربی نفت تهران در مورد بازی‌های باقی‌مانده و امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: فکر می‌کنم اگر بتوانیم دو بازی آینده مان را ببریم ۹۰ درصد قهرمان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز