خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

۱۲ فروردین در مصرف بنزین رکورد زدیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۷۶

در کل فرودگاه های کشور ۶۸ میلیون و ۶۷۸ هزار لیتر بنزین به ۱۰ هزار و ۱۶۸ فروند هواپیما داده شده که بیشترین مصرف سوخت هواپیما نیز مربوط به ۱۵ فروردین است که در این روز ۵ میلیون و ۳۳۵ هزار لیتر سوخت مصرف بین تعداد ۶۹۰ فروند هواپیما توزیع شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام مصرف یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون لیتری بنزین در ۱۵ روز تعطیلات نوروز از افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در ۱۵ روز نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص میزان مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: در ۱۵ روز تعطیلات نوروز سال جاری میزان ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که این میزان ۱ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۱۴۵هزار لیتر بوده ۳۲ میلیون و ۸۵۵ هزار لیتر افزایش مصرف داشته ایم که اختلاف ۳ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۷ میلیون دستگاه خودرو در جایگاه‌های سوخت کشور سوخت گیری کرده‌اند، افزود: بیشترین مصرف بنزین در بازه زمانی ۱۵ روزه تعطیلات مربوط به ۱۲ فروردین بوده که میزان آن ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

عربعلی در خصوص سوخت گیری هواپیماها در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: در کل فرودگاه های کشور ۶۸ میلیون و ۶۷۸ هزار لیتر بنزین به ۱۰ هزار و ۱۶۸ فروند هواپیما داده شده که بیشترین مصرف سوخت هواپیما نیز مربوط به ۱۵ فروردین است که در این روز ۵ میلیون و ۳۳۵ هزار لیتر سوخت مصرف بین تعداد ۶۹۰ فروند هواپیما توزیع شد.

وی میزان سوخت توزیع شده بین شناورها را نیز یک میلیون و ۲۵۳ هزار لیتر اعلام کرد و تصریح کرد: ۱۱۸۲ فروند شناور مسافری که بین بندرعباس - قشم و لنگه - کیش در حال تردد بوده اند میزان سوخت توزیع شده رقم قابل توجهی بوده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خاطرنشان کرد: با توجه با اجرای طرح گل گشت نوروزی و نتایج برآمده هیچ گزارشی مبنی بر وجود مشکل درتوزیع سوخت مصرفی مشتریان و یا استانداران، فرمانداران و بخشداری ها داده نشده در حالی که علیرغم بارش برف و شکوائیه های سال‌های گذشته امسال به خاطر ذخیره سازی مناسب مشکلی وجود نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز