خبرگزاری کار ایران

رشد حدود ۲.۵ درصدی حضور مسافران در همدان

کد خبر : ۱۵۶۹۴۷

ستاد هماهنگی خدمات سفر همدان از ۲۸ اسفندماه کار خود را آغاز و تا ۱۳ اسفند ماه خدماتی را به مسافران ارائه کرد.

تعداد اقامت‌هایی که مسافران در استان همدان داشتند، ۴۲۳ هزار نفر بود.
به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا ایزدی، مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان، روند حضور مسافران نوروزی در همدان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر همدان از ۲۸ اسفندماه کار خود را آغاز و تا ۱۳ اسفند ماه خدماتی را به مسافران ارائه کرد.
وی از رشد حدود ۲.۵ درصدی حضور مسافران در همدان خبر داد و گفت: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین جاذبه‌های فراوانی برای پذیرش گردشگر داراست که هر ساله بر خیل مسافران دیار هگمتانه افزوده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی سال ۹۳،۴۷۰ هزار نفر از اماکن تاریخی و توریستی همدان بازدید کردند که امکانات لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود.
ایزدی با بیان اینکه میزان اقامت مسافران در همدان ۲.۷ شبانه‌روز بوده است، افزود: بیشترین میزان ورودی مسافران نوروزی همدان از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بوده است.
وی به اماکن پربازدید این ایام نیز اشاره کرد و گفت: گنجنامه، غار عیلصدر و آرامگاه بوعلی‌سینا بیشترین میزان مسافران نوروزی در این ایام پذیرا شدند.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان در پایان اذعان کرد: برای اسکان مسافران در ایام نوروز هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها، مدارس، سالن‌های ورزشی، نمایشگاه بین‌المللی و چهار نقطه برای نصب چادر مد نظر قرار گرفته بود که بیشترین میزان اسکان مسافران را آموزش و پرورش برعهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز