خبرگزاری کار ایران

پس از وقفه‌ای دو ساله:

رئیس نهاد کارگری پلی اکریل اصفهان سرانجام انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۸۰

چکیده: سه نفر از کارگرانی که نامشان در میان منتخبان این نهاد کارگری دیده می‌شود، در پی اعتراضات صنفی کارگران پلی‌اکریل در تاریخ ۲ بهمن سال گذشته از سوی پلیس امنیت شهرستان مبارکه احضار و سپس بازداشت شده بودند که هر سه آن‌ها آزاد شده و در حال سپری کردن مراحل قضایی پرونده‌شان هستند.

با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی کار کارگران پلی اکریل اصفهان، رئیس، دبیر و رابط مدیریت در این شورا تعیین شدند.

یکی از نمایندگان کارگران در این باره به ایلنا گفت: انتخابات داخلی شورای اسلامی کار کارگران پلی اکریل اصفهان برگزار شد و «عقیل یزدانی»، «علیرضا خرمی» و «علیرضا بهراد‌پور» به ترتیب به عنوان رئیس، دبیر و رابط مدیریت در این نهاد کارگری تعیین شدند.

گفتنی است با برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار بعد از وقفه‌ای دو ساله، کارگران پلی اکریل اصفهان به یکی از خواسته‌های صنفی ده گانه‌شان رسیدند اما سایر مطالبات آنان همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، «جواد لطفی»، «عقیل یزدانی»، «علیرضا بهرادپور»، «احمد صابری»، «علیرضا خرمی»، «اصغر یونسی»، «محسن جعفری» و «احمدرضا شفیع‌زاده» به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان انتخاب شده‌اند.

آقایان یزدانی، صابری و لطفی که نامشان در میان منتخبان کارگران در این نهاد کارگری دیده می‌شود، در پی اعتراضات صنفی کارگران پلی‌اکریل در تاریخ ۲ بهمن از سوی پلیس امنیت شهرستان مبارکه احضار و سپس بازداشت شده بودند که هر سه آن‌ها آزاد شده و در حال سپری کردن مراحل قضایی پرونده‌شان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای اسلامی کار تاکنون با مدیرعامل جلسه‌ای نداشته است، افزود: شورا تا به امروز تنها یک جلسه با مدیر منابع انسانی پلی اکریل اصفهان در هفته پایانی اسفند سال گذشته برگزار کرده است که نتیجه خاصی در بر نداشته است.

به گفته این نماینده کارگری، مدیران پلی اکریل اصفهان بدون توجه به مخالفت کارگران و نهادهای دولتی همانند فرمانداری، همچنان بر ادامه اجرای سیاست کوچک سازی کارخانه اصرار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز