خبرگزاری کار ایران

مشکلات خبری و اداری نمایندگان استانی ایلنا بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۶

مشکلات خبری و اداری نمایندگان استانی خبرگزاری ایلنا با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایلنا، مدیر سازمان شهرستانها و دبیران استانها بررسی شد.

ایلنا - تهران: جلسه بررسی مشکلات خبری و اداری نمایندگان استانی ایلنا عصر پنجشنبه در بخش دوم نشست نمایندگان استانی ایلنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه سه ساعته نمایندگان ۳۱ استان کشور به طرح مسائل و مشکلات اداری و خبری خود پرداختند.

در بخش اول این جلسه جعفر رضایی مدیر سازمان شهرستان‌ها با اشاره به برخی مشکلات که امروزه دامن گیر همه رسانه‌های کشور است از برنامه ریزی جدی برای حل آن‌ها و پیگیری اصولی خبر داد.

همچنین صدیقه راسخی دبیر استان‌ها در این جلسه به بحث و تبادل نظر با نمایندگان استانی در خصوص مسائل خبری پرداخت و پاسخهای مقتضی را به آن‌ها ارائه کرد.

در این نشست سه ساعته مدیرعامل خبرگزاری ایلنا با دقت و حوصله در کنار نمایندگان استانی حضور داشت.

دومین نشست نمایندگان استانی ایلنا از صبح پنجشنبه در تهران آغاز به کار کرده است.

در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات اداری و خبری نمایندگان استانی، کارگاه آموزشی، تبیین آخرین سیاستهای ایلنا، نحوه فعالیت خبرنگاران در ایام انتخابات و.... در دستور کار قرار دارد.

33 نماینده خبری خبرگزاری ایلنا در دومین نشست استانی این خبرگزاری در تهران حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز