خبرگزاری کار ایران

ابلاغ بخشنامه جدید وزیر صنعت به سازمان صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۱۶

براساس این بخشنامه اعمال ۱۰ درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق غیر برخوردار(به استثناء استان تهران) اعلام شده است.

وزیر صنعت با ابلاغ بخشنامه‌ای به سازمان صنایع کوچک، چهار موضوع برای حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاران جهت استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به منظور مشارکت هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و کمک به اشتغالزایی تا پایان شهریور امسال را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، در این بخشنامه با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بر تامین شرایط و فعال‌سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی تاکید شده است.

این گزارش حاکیست؛ براساس این بخشنامه اعمال ۱۰ درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق غیر برخوردار(به استثناء استان تهران) اعلام شده است.

همچنین اعمال ۵ درصد تخفیف در واگذرای حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق برخوردار(به استثناء استان تهران) نیز از دیگر این موارد بود.

براساس این بخشنامه همچنین، افزایش زمان باز پرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی از ۳۰ ماه به ۳۶ ماه و اعطای یکسال تنفس برای مناطق غیر برخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار(به استثناء استان تهران) بعد از عقد قرارداد مطابق جدول میزان و نحوه دریافت حق بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها و نواحی صنعتی درستورالعمل حق‌ بهره‌برداری مصوب سال ۱۳۹۲ از دیگر حمایت‌ها و ترغیب سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز