خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

حوادثنوروزی استان اصفهان در نوروز ۹۳،۱۸ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۰۹

با اجرای طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان اصفهان؛ حوادثنوروزی در سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافت.

ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در ۱۵ روز از اجرای طرح ملی امدادونجات هلال احمر در سطح استان اصفهان به نسبت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی حوادثی بوده‌ایم گفت: این ماموریت به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سطح استان اعلام شده و نیروهای امدادی هلال احمر آن را پوشش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن مومنی بیان داشت: نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا سوانح و حوادثسفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد» جمعیت هلال احمر استان اصفهان به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با برپایی ۶۵ پایگاه امدادی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در خدمت مسافرین گرامی در سطح استان در حال خدمت رسانی است.

وی افزود: بنابر گزارش عملیاتهای امدادونجات و خدمات ارائه شده جمعیت استان از ابتدای طرح امدادونجات نوروزی ۹۳ تا کنون(از ۲۶ اسفندماه ۹۲ لغایت ۱۱ فروردین ماه ۹۳) ۳۲۴ حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان در سطح استان اصفهان پوشش امدادی شده‌اند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته از کاهش ۱۸ درصدی پوشش امدادی حوادثتوسط هلال احمر استان حکایت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی شاهد سفرهای بی‌خطری برای هموطنان و مسافرین نوروزی در سطح کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز