خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیط های نمایش «گستره سکوت» آغاز شد

کد خبر : ۱۵۶۸۰۰

نمایش «گستره سکوت» که از ۱۸فروردین هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود پیش فروش ۳ روز نخست نمایش را با تخفیف ۳۳% را آغاز کرد.

ایلنا: نمایش «گستره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی که از ۱۸فروردین هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود پیش فروش ۳ روز نخست نمایش را با تخفیف ۳۳%و به مبلغ ۸۰۰۰ تومان را آغاز کرد.

مخاطبینی که اقدام به پیش خرید بلیط در روزهای ۱۸،۱۹و ۲۰فروردین از سایت‌های تئاتر نت www. theaternet. com / ticketو تیوال www. tiwall. com نمایند می‌توانند از تخفیف ویژه ۳۳% استفاده کنند.

در این نمایش که با نگاهی به آثار مارگریت دوراس نوشته شده است؛ " فریبا کامران "، " سام کبودوند "، " لیندا کیانی "، " فرهاد تفرشی " و " پریسا صبوری " به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین «سعید مرادی، تهیه کننده»، «امیر بوالی، مشاور کارگردان»، «مریم میر عابدی، هانیه کشمیری و حامد انتظار گروه کارگردانی»، «مریم بختیاری، طراح پوستر و بروشور»، «رضا بهجت، طراح نور»، «علی جوادپور، طراح چهره پردازی»، «امیر کورش اعرابی، عکاس» و «امیر پارسائیان مدیر روابط عمومی» این نمایش را برعهده دارد.

علاقمندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید بلیط به سایتهای www. theaternet. com / ticket و www. tiwall. com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۰۹۳۳۷۶۲۳۱۸۹ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز