خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

مسئولان برنامه های خود را برای تحقق شعار سال اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۸۹

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ از تمام مسئولان بویژه نمایندگان سه قوه در استان‌ها می‌خواهیم در خصوص تحقق مطالبات مردمی در زمینه اقتصاد و فرهنگ تلاش کنند.

ایلنا: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ از تمام مسئولان به ویژه نمایندگان سه قوه در استان‌ها می‌خواهیم نسبت به تحقق مطالبات مردمی در زمینه اقتصاد و فرهنگ تلاش کنند.

به گزارش " ایلنا " از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت ایام فاطمیه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: منابع فرهنگ ما منابعی بی‌نظیر مانند اسلام ناب، اصل ولایت فقیه و… است.

وی با بیان اینکه فرهنگ از اقتصاد مهمتر است، یادآور شد: فرهنگ مانند هوا و تنفس است که اگر وجود نداشته باشد، انسان از بین می‌رود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ از تمام مسئولان بویژه نمایندگان سه قوه در استان‌ها می‌خواهیم نسبت به مطالبات مردمی در زمینه اقتصاد و فرهنگ تلاش کنند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار امسال مردم باید همگام با مسئولان وارد میدان عمل شوند و با کار اساسی برنامه‌های امسال را برای رفع مشکلات کشور بویژه استان‌های محروم ترسیم کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مردم باید بدانند مسئولان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی چه برنامه‌ای دارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: امروز مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ضروری است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید برنامه‌های خود را اعلام و برای انجام آنها لحظه به لحظه تا پایان آنها را رصد کنند.

وی در ادامه به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دستیابی ایران اسلامی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نشانگر اقتدار کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران است که باید این روز را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا به سالروز شهیدان آوینی و صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: ‌ یاد شهدا بودن مهم است زیرا مسئولان باید بدانند مسئولیتی که در دست دارند یک امانت است که باید به درستی از این امانت حفاظت کنند.

وی خطاب به مسئولان گفت: مردم مطالباتی دارند که مسئولان باید پاسخگوی آنها باشند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا، گفت: ‌ فاطمه زهرا، دارای ویژگی‌هایی است که می‌توان به برخی از آنها مانند عفت، پاکدامنی، طهارت و… اشاره کرد.

وی در ادامه از همه مردم شهرستان خرم‌آباد به خاطر برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز