خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

۸۰۰ واحد مسکن مهر میار کلا در انتظار متقاضی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۷۰

در حال حاضر ۸۰۰ واحد متقاضی ندارد که با توجه به پیشنهادی که به وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده درصدد هستیم که این واحدها را در اختیار کارگران بی بضاعت قرار دهیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفردر جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به هفته کارگرگفت: اساس سیاست های وزارتخانه برنامه های هفته کارگر امسال همانند سال های گذشته با محتوای مطلوب تر و در پیش بردن توقعات کارگران در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی بابایی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جامعه هدف تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: اگر کار فرهنگی برای این گروه هدف انجام شود تحولی عظیم در بحثاقتصاد و فرهنگ رخ می دهد.

وی، به مسکن مهر میارکلا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۰ واحد متقاضی ندارد که با توجه به پیشنهادی که به وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده درصدد هستیم که این واحدها را در اختیار کارگران بی بضاعت قرار دهیم.

بابایی به چالش های موجود در حوزهکارگری اشاره کرد و افزود: اگر بسیاری از گلوگاه های اقتصادی را حل نکنیم نمی توان گفت کارگران هیچگونه مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: در دنیا بیش از ۵۰ درصد هزینه قیمت تمام شده کالا بر روی نیروی انسانی است درحالی که در کشور ما تنها ۱۰ درصد است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: ۲۱۰ کارگر بیمه شده در برف اخیر خسارت دیدند که تمامی مشکلات بیمه بیکاری انها را در همان روزهای اول بارش برف برطرف شده است.

بابایی ادامه داد: ۱۹ واحد بزرگ دارای بیش از ۵۰ کارگر در برف اخیر در استان خسارت دیدند که با پیگیری سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک رفاه پرداخت شد و یک هزار میلیارد تومان دیگر برای ترمیم خسارت وارد شده به واحدهای تولید در سال ۹۳ ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز