خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران:

اقامت بیش از ۹ میلیون نفر شب از آغاز طرح نوروزی درمازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۵۴

۹میلیون و ۸۲۰ هزار و ۸ نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد افزود: ۹۹ مورد تور ورودی و تورهای یکروزه در استان گزارش شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران گفت: بیش از ۹ میلیون نفر شب اقامت از آغاز طرح نوروزی تا دیروز ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " دلاور بزرگ نیا " در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی سفر مازندران با بیان اینکه ۹میلیون و ۸۲۰ هزار و ۸ نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد افزود: ۹۹ مورد تور ورودی و تورهای یکروزه در استان گزارش شد.

وی اعلام کرد: کل بازدیدهای انجام شده از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و غیره از ۲۸ اسفند لغایت ۱۴ فروردین ۱۴ هزار و یکصد و چهارده مورد بوده که از این تعداد ۱۴۹ واحد تشویق و ۱۹۳ مورد تذکر و اخطار کتبی دریافت کردند.

بزرگ نیا به پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: از آغاز طرح تا روز گذشته ۴۴۰ مورد شکایت مردمی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان ادامه داد: از آغاز طرح ۸۱ هزارو ۶۴ لیتر بنزین سوپر، ۲۳ هزار و ۲۰۸لیتر نفت گاز و ۳ هزار و هجده متر مکعب(سی. ان. جی) در جایگاههای استان توزیع شد.

وی از برگزاری ۲۰ جشنواره فرهنگی –هنری صدای بهار تا قبل از ایام فاطمیه خبر داد و گفت: ۴۳۹ نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی و غیره در استان بر پا شد که ۴ میلیون و ۸۷۶ هزار و دو بازدید کننده داشت.

بزرگ نیا افزود: تعداد گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس(پیاده - موتوری و خودرویی) ۲۳ هزار و ۳۰۶ مورد و تعداد گشت های کنترلی، نظارتی در استان و شهرستانها یکهزار و ۲۲۴ مورد گزارش شد.

وی اعلام کرد: از آغاز طرح تا ۱۴ فروردین ۷۵۵ خبر و گزارش از طریق سایت های خبرگزاری مخابره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز