خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

تعامل خوب مردم با شهرداری از طریق مرکز ۱۳۷

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۸۰

سرپرست اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان از تعامل خوب مردم با شهرداری از طریق مرکز ۱۳۷ در طول سال گذشته خبر داد.

کرمان - ایلنا: رامین امیر مداح بااشاره به اینکه مرکز ارتباطات مردمی(۱۳۷) پل ارتباطی مردم با مدیران شهرداری است، از تعامل خوب مردم با این مرکز در طول سال گذشته تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی اظهارداشت: هر شهروند یک ناظر افتخاری شهرداری در سطح شهر محسوب می شود که می تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شهری از سوی مردم و یا مشکلات شهری با این مرکز تماس و مدیران را مطلع سازند.

وی گفت: در طول سال گذشته قریب ۱۱ هزار تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری گرفته شده است که بخشی از این تماس ها مربوط به نقطه نظرات و پیشنهادات شهروندان بوده است.

وی از اختصاص بیشترین تماس ها به ترتیب مربوط به شهرداری های منطقه سه، دو، یک، چهار و واحد اجرائیات شهرداری خبر داد.

امیر مداح تصریح کرد: بیشترین درخواست های شهروندان مربوط به آسفالت و زیرسازی، تنظیف و جمع آوری زباله بوده است.

وی اظهار داشت: به بخشی از درخواست ها شامل جمع آوری زباله، تنظیف، سد معبر و جمع آوری متکدیان در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده است ولی بخشی از درخواست ها شامل آسفالت، ایجاد فضای سبز و پارک به دلیل نیاز به زمان بیشتر و تامین اعتبار در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی از شهروندان خواست: در سال جدید نیز با ارتباط با این مرکز و بیان مسائل و نقطه نظرات خود، مدیران شهرداری را در انجام وظایف و ارائه ی هرچه بهتر خدمات به شهروندان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز