خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست مدافع عنوان قهرمانی / نخستین پیروزی یوکوهامای ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۴۱

تیم جوئنبوک هیوندای کره جنوبی در دیداری خانگی موفق شد نخستین شکست فصل را به گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و شاگردان مارچلو لیپی تحمیل کند.

روز دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف قاره آسیا پیگیری می شود که در دیدارهای برگزار شده تیم جوئنبوک هیوندای کره جنوبی موفق شد با یک گل گوانگژو چین قهرمان سال ۲۰۱۳ این مسابقات را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های جوئنبوک هیوندای کره جنوبی و گوانگژو چین از گروه G رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه جام جهانی شهر جئونبوک به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کره جنوبی موفق شد حریف قدرتمند خود را با یک گل شکست دهد تا نخستین شکست این فصل را به شاگردان مارچلو لیپی تحمیل کند.

در این دیدار تیم چئونبوک از دقیقه ۶۷ با اخراج " هیوک جونگ " ۱۰ نفره شد اما با وجود یک بازیکن کمتر موفق شد حریف صاحب نام خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های یوکوهاما اف‌مارینوس ژاپن و ملبورن ویکتوری استرال در ورزشگاه ملی شهر یوکوهاما ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم یوکوهامای ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ حریف استرالیایی خود را مغلوب کرد و به نخستین پیروزی خود در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت تا به صعود از این گروه امیدوار بماند.

در این بازی ابتدا جیمز ترویزی در دقیقه ۷ از ضربه پنالتی تیم ملبورن ویکتوری استرالیا را از میزبان خود پیش انداخت اما در ادامه مانابو سایتو، کوسوکه ناکاماچی و شینگو هیودو در دقایق ۲۲ و ۲۶ و ۸۸ برای یوکوهاما مارینوس گلزنی کردند.

هر چند تیم ملبورن ویکتوری با گلزنی الکساندر جمیز جگو در دقیقه ۹۰ اختلاف را به حداقل رساند اما نتوانست از شکست خارج از خانه فرار کند و نماینده ژاپن در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ در این دیدار به پیروزی دست یافت.

به این ترتیب در پایان هفته چهارم تیم گوانگژو همچنان با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه G باقی ماند. تیم جئونبوک هیوندای کره جنوبی هم با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت و تیم های ملبورن ویکتوری استرالیا و یوکوهامای ژاپن با ۴ امتیاز و تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

برنامه کامل دیدارهای روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الجزیره امارات - استقلال ایران، ساعت ۱۹:۴۰، ورزشگاه محمد بن‌زاید شهر ابوظبی
* الریان قطر - الشباب عربستان، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه

گروه C:
* الاتحاد عربستان - لخویا قطر، ساعت ۲۱، ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر جده

گروه E:
* بوریرام یونایتد تایلند - سرزو اوزاکا ژاپن، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه آی‌موبایل شهر بوریرام
* شاندونگ لوننگ چین - پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی، ساعت ۱۶، ورزشگاه المپیک شهر جینان

گروه G:
* جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی(۱) - گوانگژو اورگرانده چین(صفر)
* یوکوهاما اف‌مارینوس ژاپن(۳) - ملبورن ویکتوری استرالیا(۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز