خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد پلیس مالزی:

بررسی درباره هواپیمای «ام اچ ۳۷۰» ممکن است هرگز به نتیجه نرسد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۹۶

مقام‌های پلیس مالزی با توجه به تحقیقات گسترده در گذشته همچنان معتقدند که هواپیماربایی، خرابکاری و مشکلات شخصی یا روحی روانی سرنشینان این هواپیما از دلایل ناپدید شدن این هواپیما باشد.

یکی از مقام‌های ارشد پلیس مالزی گفت که بررسی درباره دلایل ناپدید شدن هواپیمای پرواز ام اچ ۳۷۰ این کشور ممکن است هرگز به نتیجه نرسد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس٬ «خالد ابوبکر» گفت که تحقیقات درباره دلایل ناپدید شدن هواپیمای پرواز ۳۷۰ مالزی ممکن است طولانی شود و شاید دلایل سقوط این هواپیما هرگز مشخص نشود.

وی افزود که مقام‌های پلیس مالزی با توجه به تحقیقات گسترده در گذشته همچنان معتقدند که هواپیماربایی، خرابکاری و مشکلات شخصی یا روحی روانی سرنشینان این هواپیما از دلایل ناپدید شدن این هواپیما باشد.

ابوبکر همچنین گفت که هرچند نیروهای پلیس و امنیتی مالزی به تحقیقات خود به منظور یافتن سرنخ‌هایی از این حادثه ادامه می‌دهند٬ اما ممکن است این بررسی‌ها در نهایت دستاوردی نداشته باشد.

هواپیمای پرواز ام‌اچ ۳۷۰ مالزی با ۲۳۹سرنشین در هشتم مارس از فرودگاه کوالالامپور عازم پکن بود که ناگهان از صفحه رادار خارج شد. اگر چه بازرسان بر اساس حدس و گمان به عملیات شناسایی خود در مناطق جنوبی اقیانوس هند ادامه می‌دهند اما تاکنون هیچ‌گونه ردپایی از این هواپیمای ناپدید شده به دست نیامده است.

بررسی‌ها در حالی ادامه دارد که «نجیب رزاق» نخست‌وزیر مالزی برای نظارت بر عملیات جست‌وجو به استرالیا رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز