خبرگزاری کار ایران

احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در بوستان نهج البلاغه

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۸

با بهره برداری فاز دوم بوستان نهج البلاغه، گستره طولی این بوستان حدفاصل فرحزاد تا بلوار مرزداران به طول تقریبی سه کیلومتر خواهد رسید که مجموعا ۱۰۰ هزار هکتار مساحت را در بر خواهد داشت.

ایلنا: شهردار منطقه دو تهران از احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «عابد ملکی» با اشاره به تاثیرات زیست محیطی فراوان احداث فاز دوم بوستان نهج البلاغه در منطقه دو تهران گفت: شهر تهران با توجه به آلودگی‌ها و مشکلات زیست محیطی فراوانی که دارد، نیازمند فضاهایی چون بوستان نهج البلاغه است که به عنوان ریه‌های تنفسی شهر عمل کرده و از تفریحی امکانات مناسب تفریحی و گردشگری را پیش روی شهروندان بگذارد.

وی اظهارداشت: با بهره برداری فاز دوم بوستان نهج البلاغه، گستره طولی این بوستان حدفاصل فرحزاد تا بلوار مرزداران به طول تقریبی سه کیلومتر خواهد رسید که مجموعا ۱۰۰ هزار هکتار مساحت را در بر خواهد داشت.

ملکی با بیان اینکه بوستان نهج البلاغه مجموعا در چهار فاز احداث خواهد شد و اکنون مراحل احداث فاز دوم در حال انجام است تاکید کرد: مطالعه فاز‌های سوم و چهارم این بوستان آغاز شده و پس از بهره برداری فاز دوم در سال ۹۱، اجرای آن آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به وسعت ۶۵ هکتاری این بوستان در حال احداث خاطرنشان کرد: فاز دوم بوستان نهج البلاغه پس از ساخت، به فاز نخست محلق شده و تحولی نوین در فراهم ساختن مراکز تفریحی و گردشگری در این بخش از شهر تهران را ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز