خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

امنیت خواسته ومطالبه مردم است

کد خبر : ۱۵۶۰۱

استاندار تهران گفت: کار مهمی انجام شد منتی هم بر سر مردم نیست شهرستانی که قریب به 700 هزار نفر اندازه یک استان جمعیت دارد لازم بود فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد و مستقر شود.

ایلنا - بهارستان: استاندار تهران در مراسم افتتاح فرماندهی نیروی انتظامی شرستان بهارستان که مسئولین انتظامی و محلی حضور داشتند گفت: کار مهمی انجام شد منتی هم بر سر مردم نیست شهرستانی که قریب به 700 هزار نفر اندازه یک استان جمعیت دارد لازم بود فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد ومستقر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مرتضی تمدن افزود: مسائل بسیار ودر هم تنیده اجتماعی، تکثیر قومیتها،ویژگی ومختصاتی که شهرستان دارد بایستی برنامه ریزی بدرستی انجام و موضع گیری اشتباه صورت نگیرد.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: مهمترین واساسی ترین خواسته مردم از ما، دوستان و خادمان خود مطالبه امنیت است و هر کسی نباید نظر شخصی خود را اعمال بکند چنانچه پیوستگی بین نیرو ها باشد خدا نورانیت می دهد و حرکت بر مدار قانون و جلوگیری از قانون شکنی وقانون گریزی باید در جامعه نهادینه شود.

وی یادرآور شد: مسئله امنیت فقط مسئله نیروی انتظامی نیست همه باید در آن سهیم باشند هرچه برای امنیت هزینه شود جا دارد چون امنیت خواسته ومطالبه مردم است بنابراین باید نیروی انتظامی را کمک کنیم وتنها نگذاریم از طرفی امنیت غرب استان تهران برای من اولویت دارد.

تمدن در ادامه اظهار داشت سرقت و مواد مخدر مسائلی است که در آمارهای ارائه شده خود را نشان می دهد ویک مطالبه جدی هم از سوی مقام معظم رهبری است چون عامل بدبختی خانواده ها مواد مخدر است که مثل برگ خزان جوانان ما را از هستی ساقط می کند حتما این موارد باید در اولویت قرار گیرند و با تمام توان به صحنه باید آمد.

استاندار تهران کشفیات انجام شده را هم خوشحال کننده ونگران کننده دانست و گفت: صحبت از تن هاست. این پیام دارد دشمن بنظر می رسد تمام سرمایه خود را برای نابود کردن مردم،جوانان ومختل کردن خانواده ها گذاشته است.

سرهنگ عبدالمالکی بعنوان فرمانده نیروی انتظامی تازه تأسیس شهرستان بهارستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز