خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور:

فرهنگ سازی برای اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۰

در حال حاضر وجود پارک های بازی با وسایل اضطراب زا و بازیهای رایانه‌ای نامناسب وقت قشر نوجوان و جوان کشور را به خود اختصاص داده که در چنین شرایطی اتخاذ تمهیداتی برای فرهنگسازی در این زمینه، امری ضروری به نظر می‌رسد.

ایلنا - مشهد: قائم مقام وزیر کشور فرهنگ سازی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کشور را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا افشار در حاشیه بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاهی در راستای بهینه سازی اوقات فراغت از جمله فعالیت های ستاد ملی ساماندهی اوقات فراغت جوانان است.

وی افزود: برای دستیابی به نتیجه مطلوب در این حوزه می بایست هماهنگی میان دستگاه های مرتبط در سال های آتی مد نظر مسئولان قرار گیرد.

افشار با بیان اینکه باید تعریف تفریح سالم و آموزنده در زمان اوقات فراغت افراد ارائه شود، گفت: در حال حاضر وجود پارکهای بازی با وسایل اضطراب زا و بازی های رایانه ای نامناسب وقت قشر نوجوان و جوان کشور را به خود اختصاص داده که در چنین شرایطی اتخاذ تمهیداتی برای فرهنگ سازی در این زمینه، امری ضروری به نظر می‌رسد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، تعریف الگوهای موثر با حفظ نشاط و شادابی را گامی دیگر در مسیر غنی سازی اوقات فراغت قشرهای مختلف به ویژه جوانان اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد وزارت کشور با وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: یکی از محورهای هفت گانه طرح تحول اجتماعی وزارت کشور، نشاط اجتماعی و سلامت است که امیدواریم وزارت ورزش و جوانان با توجه به اهمیت این موضوع گام های موثری در این زمینه بردارد.

افشار افزایش اثربخشی فعالیت های حوزه اوقات فراغت را مستلزم همت جمعی و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط همچون صدا و سیما عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز