خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

چتر پذیرائی رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برای گردشگران نوروزی باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۹۲

شهردار کاشان، از آماده سازی فضای رفاهی تفریحی، اسکان و تسهیلات سفر این شهرستان جهت رفاه حال میهمانان و گردشگران نوروزی در بهار ۹۳ خبر داد.

ایلنا: شهردار کاشان، از آماده سازی فضای رفاهی تفریحی، اسکان و تسهیلات سفر این شهرستان جهت رفاه حال میهمانان و گردشگران نوروزی در بهار ۹۳ خبر داد.

«سید محمد ناظم رضوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزازی ایلنا در کاشان، ضمن تأکید بر اینکه شهرستان کاشان با داشتن قدمتی چند هزار ساله و جاذبه های تاریخی و گردشگری هر ساله شاهد ورود میهمان داخلی و خارجی زیادی است اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران نوروزی به این شهرستان شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیش از پیش فعالیت خود را قبل از تعطیلات نوروز آغاز کرده است.

وی، اسکان مسافرین نوروزی و اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، هنری ستاد تسهیلات نوروزی را از جمله اقدامات مهم شهرداری ویژه بهار فاطمی برشمرد.

به گفته­ی وی، برپایی ستاد های اسکان، برگزاری ویژه برنامه های بهار فاطمی برای گردشگران خدمات رفاهی و آسایش شهروندان با ارائه خدمات رایگان چادر، پتو و نان توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ویژه مهمانان نوروزی است.

شهردار کاشان، برگزاری برنامه­های فرهنگی، قرآنی، نمایشگاه کتاب، توزیع نقشه و بروشور، برپائی نماز جماعت، اجرای مسابقات فرهنگی هنری و آماده سازی خانه­های تاریخی تحت پوشش این سازمان(خانه طباطبائی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد) با حضور استقرار راهنمایان گردشگری، برپائی سفره هفت سین در مجموعه بناهای تحت نظارت و نمایشگاه شهداء در خانه طباطبائی از دیگر اقدامات مهم شهردای ذکر کرد.

ناظم رضوی اذعان داشت، همچنین از برپایی شش نمایشگاه فرهنگی مذهبی با غرفه های پاسخگویی به سؤالات شرعی به عنوان مشاوره، ارائه­ی بسته­ها و محصولات فرهنگی کتاب و نرم افزار، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودک و نوجوان در بناهای گردشگری تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و سطح شهر در بهار فاطمی کاشان خبر داد.

وی، مدیحه سرایی، اجرای گروه تواشیح، اجرای طرح فرهنگی حجاب و عفاف را از دیگر برنامه­های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ویژه مسافران نوروزی برشمرد.

به گفته وی، سخنرانی­های مذهبی با محوریت شناسایی سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و خاطره گویی رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس از دیگر برنامه­ های فرهنگی ویژه برنامه­ی " بهار فاطمی " است که در شب­های نوروز ۹۳ در پارک آیت الله مدنی(ره) اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز