خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

فرهنگ جهادی باید در مدیریت جهادی آمیخته شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۷۰

فرمانداری بهشهر با بی طرف عمل کردن و اجرای دقیق قوانین انتخابات در سال ۹۲، علاوه بر خشنودی خداوند، رضایت مسوولان و مردم را در پی داشته است.

محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر در اولین دیدار خود با پرسنل فرمانداری بهشهر در سال۹۳با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: مصداق فرهنگ جهادی باید در مدیریت جهادی آمیخته شود.

به گزارش ایلنا، نورزاد افزود: مدیران باید در پیشبرد اهداف نظام، مخصوصا اقتصاد مقاومتی جهادی عمل کنند.

فرماندار بهشهر با تقدیر از همکاران اظهار داشت: با برنامه ریزی و اجرای دقیق اهداف از پیش تعیین شده در سال۹۲ محقق گردید.

نماینده دولت در شهرستان بهشهر گفت: فرمانداری بهشهر با بی طرف عمل کردن و اجرای دقیق قوانین انتخابات در سال ۹۲، علاوه بر خشنودی خداوند، رضایت مسوولان و مردم را در پی داشته است.

نورزاد به وحدت مسوولان شهرستان اشاره کرد و گفت: کمتر شهرستانی در استان، وحدت مسوولان شهرستان بهشهر را دارد.
وی افزود: در سایه اتحاد و وحدت بین مسوولان شهرستان، با تمام وجود کلیه برنامه ها را با دقت پیش خواهیم برد تا مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم برطرف شود.

نورزاد در ادامه افزود: فرمانداری ها در خط مقدم اجرای مصوبات دولت و پیگیری مشکلات مردم هستند.

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و عملیاتی نمودن شعار سال ۹۳ و رسیدن به اهداف بلند دولت، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

نورزاد در پایان گفت: از اهداف مهم سال ۹۳ در شهرستان بهشهر، عملیاتی نمودن پروژه تله کابین تفریحی و توریستی عباس آباد، آغاز بکار فاز اول پالایشگاه نفت، بهره برداری از جاده بندر امیر آباد به رستمکلا و آسفالت گرم برخی از جاده های بخش یانسر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز